Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Wątek: Auto Gaśnie po 15 minutach. Pomocy

  1. #11
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    teraz mam pompkę z 740 i coś około 3.5 bara ... ( kosztowała mnie 250 zł )

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    nie masz jakiegos dodatkowego odciecia zaplonu ? ja takie mam w firmowce tylko po 15 sek a nie 15 min. moze to byc tez przypchany filtr ale objawy by byly chyba inne tzn szarpanie slabniecie dziury w gazie itd chyba ze ma jakis czujnik cisnienia w pompie ze jak za duze na wyjsciu lub za male to odlacza odrazu silnik, a to calkiem mozliwe ze ma taki czujnik wzgl bezpieczenstwa itd.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    18

    OCH TE NASZE KLAMOTY !!!!!!!

    WITAM KOLEGÓW , CO DO POMPY TO RACZEJ NIE ALE ? ( PASUJE Z 2 LITÓWKI ) JEŚLI GAŚNIE CO 15 MIN Z ZEGARKIEM NA RĘKU TO STAWIAM NA ALARM LUB IMMOBILAJZER
    cobra

  4. #14
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    ja tez obstawiam cos takiego, jak pompa to i tak po zgasneciu auto by krecilo rozrusznikiem, tak jak gdyby to mial byc czujnik walka

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    33
    Żadnego odcięcia zapłonu raczej nie mam, bo bmke mam już z pare miesięcy i ciągle jeździłem i nic takiego się nie działo. Dokładnie co 15 minut nie gaśnie, tak mniejwięcej, po 15 minutach gaśnie. A ten czujnik wałka to całkiem możliwe. Tylko czy komp mi to wykaże???
    Piasku

  6. #16
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Musisz podpiąć do kompa żeby sczytać błędy....
    Dreams from Dreams - 7er...

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    33
    Byłem na kompie, błędy to tylko przepływomierz powietrza i czujnik temperatury, po skasowaniu już żaden się nie zrobił, zostawiłem auto na 30 min włączone i nie zgasło, błędów brak, po wyjechaniu, zrobiłem pare kick dawnów. I przy ostatniej próbie kick downa, zacioł się jakby nie dostawał paliwa, popuściłem gaz, i akurat zaczełem wjezdzać pod górę, przyciśnełem gaz i zaczeło szarpać, zapaliła się kontrolka ASC i zgasł mi na drodze. Znowu nie mogłem zapalić, po odczekaniu 10 minut zapalił normalnie. Czyli chyba jednak pompa. Co sądzicie?
    Piasku

  8. #18
    Vip Vip
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    950
    BMW
    e38 750iL, e66 750iL :)
    Skąd
    Tychy, Śląsk
    Raczej na 100% nie pompa paliwa. bo co ona ma do tego że auto gaśnie po 15 min... jeździ normalnie a potem klops... Czujnik temperatury.. ja bym raczej w tą stronę poszedł.. przepływki też raczej nie bo auto od początku by kulało...



    A byłeś znowu po zgaśnięciu na kompie?? to bardzo ważne bo wtedy raczej powinien pokazać świeży błąd.. Ja obstawiam temperaturę jak się zagrzeje to coś automatycznie wyłącza..

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    33
    Dzisiaj zamontowałem nową pompe, ale nic to nie dało, może to faktycznie czujnik temperatury, tylko czego i gdzie on jest i czy może coś takiego powodować??? Pomóżcie

    Z tego co pamiętam to na komputerze był błąd czujnik temperatury silnika??? Ale gdzie on się znajduje, możecie dać jakieś foto??
    Piasku

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    33
    Pozatym czy czujnik temperatury silnika który znajduje się koło termostatu może powodować nagłe wygaszanie auta???
    Piasku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •