tak, dwie dyszki za dużo :D jak wisiała za 12.000 było zachęcająco :689:
tak, dwie dyszki za dużo :D jak wisiała za 12.000 było zachęcająco :689:
Czarne e32 w benzynie!
Podeślij jakieś linki do ogłoszeń,bo ja chyba szukać nie umiem ;)Zamieszczone przez wisior
opisami to się niesugerujcie :)
http://moto.allegro.pl/bmw-540-e39-p...285960556.html
wygląda ładnie od pasjanaty z De itd.A prawda jest taka że to auto przyjechało z UK...Jeszcze z fajerą po prawej stronie kolega się rozpędził po pasie starowym i mu go zabrakło i zwiedził krajobraz :D Sprzedał ją potem dla drugiego kolegi a ten dalej ją pchnął dla człowieka który przekładkę zrobił ..A wygląda tak zachęcająco...
nie wiem czemu,ale nowe BMW mnie nie kręcą .Np taka Becia mi się podoba ;)
http://www.youtube.com/watch?v=dnsF6...eature=related
Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(
Czyli po otworzeniu drzwi pasażera słyszymy gong od świateł :DZamieszczone przez e32maaaciek
Bez obrazy młody gniewny ale twoje pojęcie o silniku S36B38 i kosztach jego serwisu, oraz ile kosztuja ładne egzemplarze jest hmmm znikome :)
Radze sie dowiedziec ile kosztuje regulacja zaworów w tym pięknym S36 i ile osób w Polsce wykona poprawnie te operację, ile osób dobrze wyreguluje 6 oddzielnych przepustnic ile kosztuje litr oleju Castrol TWS itp itd ja tez jechałem M5 w idealnym stanie kolegi Koki z M forum , za które dał 2 razy tyle co to 540 z ogłoszenia i to jest perfekcyjne auto ale cena tez była odpowiednia, a jak myślisz, że trafisz ładne 540i 6-gang za powiedzmy 15 000zł to powodzonka za tą cenę to nawet ciężko o perfekcyjne 540iA a co dopiero 6-gang a co do osiągów jechałeś 540i 6-gang z uwolnionym wydechem bez zwężki w dolocie na chipsie z mocą 320-330KM, bo ja tak a Ty chyba nie wrażenia na pasie startowym te same co w M5 E-34 3,8 a w codziennej jeździe dużo lepszy dół dźwięk dobrze zrobionego wydechu w V8 tez jest powalający fabryka strasznie stłamsiła fabryczny dźwięk swoich v ósemek pani znawco.
dla przykładu
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/d...=1&tabNumber=2
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/s...6&pageNumber=1
Tu masz 2 sztuki M5 z mobile bo w Polsce się M5 nie kupuje zwłaszcza modelu E-34
Pierwsza już na pierwszy rzut oka jest w gorszym stanie jak to 540i 6-gang dopiero ta druga jest w takim samym lub ciut lepszym stanie i teraz sobie zobacz ile ona kosztuje dodaj akcyzę wszelkie opłaty pierwszy serwis i masz dwukrotność tej 540 panie znawco
No chyba, że lubisz takie M5, w którym nie opierdzielisz mojego 740 bo mocy zabraknie ale dumna mina jest bo znaczek M5 jest ;D
McGuma znajdz film jak tą e23 włąściciel wrzuca na obrotykonkret dzwięk ...
nie znam takiego silnikaZamieszczone przez Zdzira 850I
człowieku mowa o fabrycznych osiągach,a jechałeś s38b38 w wersji podrasowanej??a co dopiero 6-gang a co do osiągów jechałeś 540i 6-gang z uwolnionym wydechem bez zwężki w dolocie na chipsie z mocą 320-330KM, bo ja tak a Ty chyba nie wrażenia na pasie startowym te same co w M5 E-34 3,8 a w codziennej jeździe dużo lepszy dół dźwięk dobrze zrobionego wydechu w V8 tez jest powalający fabryka strasznie stłamsiła fabryczny dźwięk swoich v ósemek pani znawco.
jak czytam Twoje posty to mam wrażenie,że rozmawiam z kolesiem który ma najszybsze m60b40.Za 32tyś znajde taką m5,że co najwyżej będziesz mógł oglądać tył e34 i to tylko przez chwile.Zamieszczone przez Zdzira 850I
Chodzi mi tylko o to,że za 32 kafle to lekka przesada.
A skąd wiesz,że te e34 jest w perfekcyjnym stanie??Nie widziałeś,nie jeździsz na co dzień więc nie wiesz
I nie porównuj s38b38 to m60b40 bo grzeszysz człowieku!!!!Niby 6cyl ma gorszy dzwięk od v8???Porównaj sobie dźwięk silnika z e46 m3 csl s54b32 i tyle na ten temat.
Sam mam v8 i nie chodzę osrany bo to v8.
Jestem jaki jestem
Dokładnie,nikt nie wspomniał o serwisie M5 i jaka jest dostępność części do tego modelu...