może to coś pomoże [padnięte turbo]:
http://www.youtube.com/watch?v=4VTXPcOEUoQ i
http://www.youtube.com/watch?v=aH9Kz...eature=related
może to coś pomoże [padnięte turbo]:
http://www.youtube.com/watch?v=4VTXPcOEUoQ i
http://www.youtube.com/watch?v=aH9Kz...eature=related
Witam ponownie. Wymieniłem odmę i wszystko cacy. Nawet dymka nie puszcza. W efekcie z dużej chmury mały deszcz. :) szczęśliwie. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam
rafalski
Dobrze, że odbyło się bez zbędnych kosztów :) Pamiętaj co trzecia wymiana oleju, odma do wymiany.
Krzychu miałeś rację, trafiłeś w dyszkę :) dzięki jeszcze razZamieszczone przez KrzysiekR
rafalski
O odmie wspominałem wcześniej ;)
To wazna sprawa - cieszę się ze jest OK
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
A podobno ostatni wlasciciel bardzo dbal o auto...Zamieszczone przez rafalski
![]()
niestety ale taka "dbalosc" poważnie skraca życie spreżarki, takze zwracaj teraz baczna uwage na turbine
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
Przy okazji , że by nowego tematu nie zakładać.
Ja się przymierzam do regeneracji turbo.
Nie bierze oleju ! nie traci na mocy ale wyje dziwnie ! Słyszałem , że jak ją szlak trafi to wyssie cały olej i może tym samym zatrzeć silnik, do tego nie da się wył silnika jak tekie coś się dzieje i dostaje mega mocy !
Więc czy te moje wycie uuuuuuuuu falowane czasami to turbina pada czy może jakiś pierdoł , a może odma ? ale wycie świadczy raczej o turbo więc ROBIĆ ?!
No i z tego co mówicie odmę i tak powinienem wymienić tak ?
Pytam bo niby turbina była robiona już kiedyś ok 65 tyś temu :) ale chyba słabo...
skrzynia też niby była robiona a g...o prawda ! Teraz jest zrobiona bo zrobiłem :)
Turbo podobno pod Poznaniem robią dobrze i nie ma reklamacji. Ktoś wie więcej na ten temat ?
Taka dobra rada od Wujka Perkoza >> przy regeneracji turbiny dokładnie oczyśćcie cały dolot łącznie z intercoolerem, jeśli nie da się go oczyścić należy wymienić. Pytanie pewnie dlaczego? Dlatego, że przy dużym luzie na wirniku może dojść do skrawania obudowy czyli opiłki metalu idą w obieg całego dolotu, założysz zregenerowane turbo i te same opiłki mogą bardzo szybko załatwić zregenerowaną turbinę i narobić o wiele większych szkód w silniku, o zwaleniu miski, czyszczeniu i wymianie oleju już nie wspomnę. Jeśli nawet nie stwierdzicie w obiegu opiłków i tak trzeba cały dolot wyczyścić z tego względu, że zazwyczaj zostaje w nim sporo oleju, który dostaje się do komory spalania a co za tym idzie i tak będzie auto dymiło o innych złych skutkach nie wspomnę. Myślę, że trochę naświetliłem sprawę z turbiną ;) Pozdroooo
Wiem wiem o tym przerabiałem już taki temat w Audi z turbiną, myślę że osoba która będzie to robić ma o tym pojęcie :):):):) i dobrze wyczyści cały układ i auto będzie hulać :D