Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: 730d/2004r - Czy na pewno padło turbo?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar WojtekGDA
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    36
    BMW
    brak
    Skąd
    gdańsk

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    15
    BMW
    e65 - 730d
    Witam ponownie. Wymieniłem odmę i wszystko cacy. Nawet dymka nie puszcza. W efekcie z dużej chmury mały deszcz. :) szczęśliwie. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam
    rafalski

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    60
    BMW
    F01 730D 2009r
    Skąd
    Drawsko Pom
    Dobrze, że odbyło się bez zbędnych kosztów :) Pamiętaj co trzecia wymiana oleju, odma do wymiany.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    15
    BMW
    e65 - 730d
    Cytat Zamieszczone przez KrzysiekR
    Dobrze, że odbyło się bez zbędnych kosztów :) Pamiętaj co trzecia wymiana oleju, odma do wymiany.
    Krzychu miałeś rację, trafiłeś w dyszkę :) dzięki jeszcze raz
    rafalski

  5. #5
    O odmie wspominałem wcześniej ;)

    To wazna sprawa - cieszę się ze jest OK
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #6
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez rafalski
    Witam ponownie. Wymieniłem odmę i wszystko cacy. Nawet dymka nie puszcza. W efekcie z dużej chmury mały deszcz. :) szczęśliwie. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam
    A podobno ostatni wlasciciel bardzo dbal o auto...
    niestety ale taka "dbalosc" poważnie skraca życie spreżarki, takze zwracaj teraz baczna uwage na turbine

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Przy okazji , że by nowego tematu nie zakładać.
    Ja się przymierzam do regeneracji turbo.
    Nie bierze oleju ! nie traci na mocy ale wyje dziwnie ! Słyszałem , że jak ją szlak trafi to wyssie cały olej i może tym samym zatrzeć silnik, do tego nie da się wył silnika jak tekie coś się dzieje i dostaje mega mocy !
    Więc czy te moje wycie uuuuuuuuu falowane czasami to turbina pada czy może jakiś pierdoł , a może odma ? ale wycie świadczy raczej o turbo więc ROBIĆ ?!
    No i z tego co mówicie odmę i tak powinienem wymienić tak ?
    Pytam bo niby turbina była robiona już kiedyś ok 65 tyś temu :) ale chyba słabo...
    skrzynia też niby była robiona a g...o prawda ! Teraz jest zrobiona bo zrobiłem :)

    Turbo podobno pod Poznaniem robią dobrze i nie ma reklamacji. Ktoś wie więcej na ten temat ?

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xaser
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    133
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Choszczno
    Cytat Zamieszczone przez max Zobacz posta
    Przy okazji , że by nowego tematu nie zakładać.
    Ja się przymierzam do regeneracji turbo.
    Nie bierze oleju ! nie traci na mocy ale wyje dziwnie ! Słyszałem , że jak ją szlak trafi to wyssie cały olej i może tym samym zatrzeć silnik, do tego nie da się wył silnika jak tekie coś się dzieje i dostaje mega mocy !
    Więc czy te moje wycie uuuuuuuuu falowane czasami to turbina pada czy może jakiś pierdoł , a może odma ? ale wycie świadczy raczej o turbo więc ROBIĆ ?!
    No i z tego co mówicie odmę i tak powinienem wymienić tak ?
    Pytam bo niby turbina była robiona już kiedyś ok 65 tyś temu :) ale chyba słabo...
    skrzynia też niby była robiona a g...o prawda ! Teraz jest zrobiona bo zrobiłem :)

    Turbo podobno pod Poznaniem robią dobrze i nie ma reklamacji. Ktoś wie więcej na ten temat ?

    U mnie w E65 730d jest tak samo turbina gwiżdże no i będę regenerować za tydzień bo też mi mechanik powiedział że może wyssać cały olej i zatrzeć silnik lub może dojść do samo zapłonu i nie bedzie sie dało wyłączyć silnika i skończy swój żywot.

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    213
    BMW
    E32 750iL High Line
    Skąd
    Chodzież
    Blog
    8
    Taka dobra rada od Wujka Perkoza >> przy regeneracji turbiny dokładnie oczyśćcie cały dolot łącznie z intercoolerem, jeśli nie da się go oczyścić należy wymienić. Pytanie pewnie dlaczego? Dlatego, że przy dużym luzie na wirniku może dojść do skrawania obudowy czyli opiłki metalu idą w obieg całego dolotu, założysz zregenerowane turbo i te same opiłki mogą bardzo szybko załatwić zregenerowaną turbinę i narobić o wiele większych szkód w silniku, o zwaleniu miski, czyszczeniu i wymianie oleju już nie wspomnę. Jeśli nawet nie stwierdzicie w obiegu opiłków i tak trzeba cały dolot wyczyścić z tego względu, że zazwyczaj zostaje w nim sporo oleju, który dostaje się do komory spalania a co za tym idzie i tak będzie auto dymiło o innych złych skutkach nie wspomnę. Myślę, że trochę naświetliłem sprawę z turbiną ;) Pozdroooo

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xaser
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    133
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Choszczno
    Wiem wiem o tym przerabiałem już taki temat w Audi z turbiną, myślę że osoba która będzie to robić ma o tym pojęcie :):):):) i dobrze wyczyści cały układ i auto będzie hulać :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •