Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 70

Wątek: obniżenie e38 sprężynami H&R -50mm

  1. #51
    7ka
    Gość
    obawiam sie ze marcin1069 juz do nas nie zaglada

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    120
    BMW
    E-38 740i
    Skąd
    Szczuki/Mak Mazowiecki
    Dzięki 7ka pozdrawiam :(
    Ramzes
    286 PS
    w manualu.

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    120
    BMW
    E-38 740i
    Skąd
    Szczuki/Mak Mazowiecki
    mam ten sam problem z przodem stoj za wysoko i coś z nim musze począć.
    Ramzes
    286 PS
    w manualu.

  4. #54
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Ramzes
    mam ten sam problem z przodem stoj za wysoko i coś z nim musze począć.
    Sebek jest od tych spraw ;) daj mu PW

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    120
    BMW
    E-38 740i
    Skąd
    Szczuki/Mak Mazowiecki
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    Cytat Zamieszczone przez Ramzes
    mam ten sam problem z przodem stoj za wysoko i coś z nim musze począć.
    Sebek jest od tych spraw ;) daj mu PW
    oki dzięki. :papa:
    Ramzes
    286 PS
    w manualu.

  6. #56
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    7
    BMW
    EX: E36 325TDS, E36 328i, E61 530xd
    Skąd
    Kielce
    Nie wiem czy przy obniżeniu -50mm nie trzeba już wymieniać amorków, bo skraca się skok i nie pracują prawidłowo.

  7. #57
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    29
    witam,panowie odnosnie obnizania to do 40mm mozna stosowac seryjne amorki powyzej 40mm powinny byc amory o krotszym skoku.

    --------

    powiem szczerze ze mysle o obnizeniu swojego "ZIBENA" sprezynami LOWTEC -50/30 cena na allegro to 800zl.


    ----------

    witam.ja wlasnie rozpatruje opcje -50mm przod ale tyl chcialbym np -15 lub -20mm zeby wystapil efekt "klina" na allegro sa LOWTEC-a sprezyny -5- na -35 i nie wiem jak to wyjdzie z tylem czy nie siadzie bardziej i kolo nie wejdzie bardziej w nadkole. "ZIBEN" ma ten maly minus ze ma z przodu wyciete wysoko nadkole i generalnie moja loha stoi nizej z przodu na seryjnym zawiasie ale przez to nadkole zludzenie jest jakby rzod pial wyzej.i nie wiem jakiego zakupu dokonac,mysle tez o zestawie H&R -50 na -15 bo takowy zestaw tez jest. ja lubie tak juz tu kolega wczesniej pisal tzw szpare miedzy opona a nadkolem 1cm wtedy to ma wyglad.o omfort sie nie przejmuje poniewaz i tak ZIBEN bedzie komfortowy to jest masa,wymiary itd.mialem kiedys astre na glebie tam to nie bylo komfortu ale 7em to inna bajka.jak zrobie jakis zakup to zaraz wam o tym napisze........paka Remi. :D
    REMMY

  8. #58
    To może najpierw obniż sam przód i zobaczysz jak wyjdzie. Tył można zawsze dołożyć. Poza tym z wyminą sprężyn z tyłu jest sporo więcej zabawy niż z przodem więc jak Ci nie podpasuje to będziesz musiał potem jeszcze raz z tyłem sie bawić ;)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  9. #59
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    65
    BMW
    7
    Skąd
    w-w
    ja mam u siebie te H&R - 50mm jak ktos chce to moze zobaczyc w moim pierwszym poscie przedstaw sie ! tam sa zdjecia

  10. #60
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    29
    witam ja rowniez mysle o obnizeniu 7my -50 ale tyl chcialbym -15/20mm orientujecie sie jakie to sa koszta takich np: H&R-ow?
    REMMY

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •