Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Wątek: Pytanie o 2.5 tds

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Jak by tak się przypatrzeć każdej wersji silnikowej to niestety, ale w każdym się znajdzie przzynajmniej jedna wada. W TDS np pompa, w 3,0CR wtryski,turba, w M60 np pompa oleju, w M62 chyba w każdym klekot Vanosów, a V12 czy też 4,0 CR koszty ogólne idą podwójnie. Nie ma tak wiec złotego środka. Jest tylko nadzieja, że kupimy w miarę ogarniętą brykę, która będzie nas woziła z jak najmniejszą awaryjnością. Ta niestety zawsze jest czy mniejsza czy większa, ale musi być. Auta mają lata i przebiegi, więc poprostu musi coś w nich padać z czasem.

  2. #42
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,142
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Danek25
    Jak by tak się przypatrzeć każdej wersji silnikowej to niestety, ale w każdym się znajdzie przzynajmniej jedna wada. W TDS np pompa, w 3,0CR wtryski,turba, w M60 np pompa oleju, w M62 chyba w każdym klekot Vanosów, a V12 czy też 4,0 CR koszty ogólne idą podwójnie. Nie ma tak wiec złotego środka. Jest tylko nadzieja, że kupimy w miarę ogarniętą brykę, która będzie nas woziła z jak najmniejszą awaryjnością. Ta niestety zawsze jest czy mniejsza czy większa, ale musi być. Auta mają lata i przebiegi, więc poprostu musi coś w nich padać z czasem.
    Pompa w TDS wcale nie jest wada :] jest to najnormalniej w swiecie zuzywajaca sie czesc, ktora uzytkowana normalnie/wlasciwie wytrzymuje ponad 300tkm!
    Wada jest to ze w PL nikt jej na czas nie wymienia bo liczy na to ze "sama sie naprawi" a jak juz pompa wogole ma problem z uruchomieniem cieplego silnika kupuje za stowe "rozpindalacz silnika" rodem z allegro i dalej katuje silnik bo przeciez po tym "cudownym" urzadzonku "pali jak zloto" :D problem w tym ze kazdy taki rozruch to jakby wzial mlot i oklepal panewki, wal i korbowody, a potem gadanie jakie to TDSy sa kiepskie....

    Takze sumujac wszystkie przeciwnosci z jakimi musi sie zmierzyc przecietny TDS w naszym pieknym kraju (kiepskie paliwo, jeszcze gorsze oleje, servis dopiero jak stanie, przedluzacze agonii rodem z allegro, milionowe przebiegi) to i tak sprawuja sie super :]

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #43
    Vip Vip Awatar wisior
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    1,296
    BMW
    BMW E61 525ia
    Skąd
    Gdańsk
    Dokładnie zgodzę się z tym co napisał BOSS , miałem dwa tds-y w e34 i nie moge złego słowa na nie powiedzieć , a co do tych milionowych przebiegow BOSS tu sie z Tobą nie zgodze przecież w naszym kraju każdy tds ma coś koło 250 000km :hah: :hah: :hah: , pużniej ludzie sie dziwią że przy 260 pada pompa ..................

  4. #44
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Mam E34 z TDS w automacie, ogólnie auto bardzo dobrze się zbiera jak na ten silnik, nie mogę złego słowa powiedzieć, ale jak o każdy silnik trzeba dbać. Mi spala 9l ropy w mieście 120tyś.mieszkańców, na trasie 6,5l to uważam za sensowny wynik. Wszystko wymieniane na czas.
    ~~ черный бумер ~~
    Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
    EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    W pompach w TDS łuszczą sie wałki więc nie do końca są takie super, bosh uzył kiepskiego materiału, to samo tyczy się innych pomp np VW. Oczywiście nasze paliwko pomaga w ich szybszym niszczeniu, co i tak nie stawia TDS na przegranej pozycji.

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Dlaczego niby tak M62TuB44 są aż tak awaryjne. Nic takiego nie zauważyłem żeby one były awaryjne. 8/ .
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Osobiście też nic takiego strasznego nie zauważam, choć przyznam, że z układem chłodzenia walczyłem sporo. Na szczęście nie bylo to nic poważnego, więc uważam, że mają pewne wady jak każdy silnik nie tylko w BMW.

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Tylko jkoszt usunięcia wady w M60 typu pompa oleju to 70zł tyle kosztuje uszczelka pod miske i dokręcamy pompę na silikon i po sprawie :) A koszt pompy czy turbo do TDS-a??

  9. #49
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Tylko jkoszt usunięcia wady w M60 typu pompa oleju to 70zł tyle kosztuje uszczelka pod miske i dokręcamy pompę na silikon i po sprawie :) A koszt pompy czy turbo do TDS-a??

    Zdzira znowu walisz posty bez pojęcia ;(
    W M 60 tylko pompy oleju sie odkręcają ?,a poza tym jest idealny ? tym bardziej ,że 15 letni ?

  10. #50
    ELVIS, daj spokój... ;D

    Skoro dla Zdziry pompa olejowa czy wtryskowa jest tym samym?? Ech.....

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •