Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 52

Wątek: Pytanie o 2.5 tds

  1. #11
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS
    Zawsze będę twierdził ,że e38 w TDSie jest natańszym autem w tej klasie jeżeli chodzi o eksploatację
    I tu, ELVIS, masz moje pełne poparcie. ;)

  2. #12
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    11 litrow miasto???? 4.0d pali 13,8 we wroclawiu wiec jakie to ekonomiczne????
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

  3. #13
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez szczurek
    11 litrow miasto???? 4.0d pali 13,8 we wroclawiu wiec jakie to ekonomiczne????

    Pisząc o ekonomice mamy na mysli ewentualne naprawy ,nawet nie chciałbym wiedzieć jak wyglądają kasowo w 4.0 D :x
    Poza tym TDS pojedzie na prawie wszystkim

    P.S. Dalej mam smaka kupic takiego 4.0 D

  4. #14
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    mi pali 13-14 w miescie, i niema turbo, swiec zarowych, pompy rotacyjnej, cieknacych wtryskiwaczy i odpala mi identycznie na cieplm i zimym wiec jakie tu jest najekonomiczniejsze auto????? ;)

  5. #15
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Miałem TDSa w e34 i nigdy już nie kupię auta z tym silnikiem. Nie wiem może jestem zbyt wymagający, ale spalanie na poziomie 10-11l na mieście przy 143km nie było jakieś super.. wolałbym kupić 728 i ewentualnie zagazować.

  6. #16
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191
    mi pali 13-14 w miescie, i niema turbo, swiec zarowych, pompy rotacyjnej, cieknacych wtryskiwaczy i odpala mi identycznie na cieplm i zimym wiec jakie tu jest najekonomiczniejsze auto????? ;)
    Krzywy ,ja swoim TDSem zrobiłem ponad 200tys , zaoszczędziłęm na drugie auto :)
    Nie wciskaj ,ze Twoje M60 jest idealne ,nie buja nie bierze oleju ,nie trzeba świec wymieniać i nic nie walnie co kosztuje krocie ,np kpl cewek ;(\


    duga sprawa jadza w mieście i w mieście może być rózna ,jeżeli chodzi o spalanie ,jak wiem mieszkasz w mniejszym mieście ,więc nie porównuj do jazdy np w Katowicach czy w jeszcze większym,bo tam nie bedziesz mieć w Twojej 13-14 ltr tylko więcej ,albo bedziesz jechał 40 km na godzinę :)

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    To i ja się wypowiem na temat TDS'a bo miałem go w e36. Może tylko tyle: jak szukałem e38 to miałem serdecznie dość diesla i stwierdziłem, że tylko benzyna mnie interesuje. Zadnych kłopotów z zapalaniem na ciepłym (regeneracja pompy), jakimś turbo, wtryskiwaczami, czy przewodami EGR.... dość. Benzyna i prosty wolnossący silniczek.
    Cenię spokój bardziej, niż te 12 l/100 średniego spalania
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Z tego tematu wychodzi, że najlepszym silnikiem do E-38 jest TDS :hah: :hah: :hah:

    dynamika poloneza, spalanie jak w 728i i naprawy jak w 740i hahahahaha

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar makister
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    208
    BMW
    BMW 728iA '98
    Skąd
    okolice Łeby
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Z tego tematu wychodzi, że najlepszym silnikiem do E-38 jest TDS :hah: :hah: :hah:

    dynamika poloneza, spalanie jak w 728i i naprawy jak w 740i hahahahaha

    osobiście uważam,ze to ostro przesadzone....

    zaniedbane 4.4 także potrafi zniszczyć finansowo i zniesmaczyć

  10. #20
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Z tego tematu wychodzi, że najlepszym silnikiem do E-38 jest TDS :hah: :hah: :hah:

    dynamika poloneza, spalanie jak w 728i i naprawy jak w 740i hahahahaha
    Czy Ci się to podoba czy nie, w wielu aspektach jest to najtańsza jednostka. Póki co, nawet na tym forum czytamy o spektakularnych naprawach V8, gdzie cena remontu silnika mniej więcej pokrywa się z ceną zakupu kompletnego auta. A to, że TDS nie ma przyspieszenia V8... Żadna wada. To jest tylko jeden z parametrów. Z cenami napraw cokolwiek przesadziłeś, ale to pewnie wynika z Twojej nieznajomości tematu, co się psuje i ile kosztuje usunięcie usterki. ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •