Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Alternator-m62b35 iA 97'

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Na wolnych obrotach masz te 13,7 V? Jeśli tak tak to nie jest żle. Przyczyn może być mnustwo. Mogą być np spadki na instalacji. Proponuję zmierzyć ładowanie bezpośrednio na wyjściu z altka B+ w stosunku z masą na silniku póżniej z masą na nadwoziu i porównać to z ładowaniem już bezpośrdnio na klemach aku. W ten sposób możesz wyeliminować straty np na masie czy samym przewodzie B+. Jeśłi straty będą rażące to masz powód. Należało by też sprawdzic, czy nic nie wcina Ci prądu podłączając szeregwo do aku amperomierz. Pobór prądu powinien spaść do około 0,01-0,02A ale dopiero po upływie kilkunastu minut (auto powinno przejść w tryb uśpienia). Dobry katalog i po numerach powinni dopasować odpowiednie częśći to Twojego altka, chociaż najlepiej jest rozebrać i mieć na wzór to co masz w środku.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    213
    BMW
    M62B35 iA.
    Skąd
    Podkarpacie.
    dzięks Danek25...nie jestem elektrykiem,coś mi rozjaśniłeś w tej mojej "pale" ...wiesz od jakiegoś czasu prądu jest na tyle,ale w poprzedniej było 14,4 V ładowanie.więc ,rozumiesz zaniepokojenie,ale zamówiłem w Mysłowicach część,jadę na Śląsk na "święto",szwagier ma tam warsztat,myślę,że dojdę ładu z ładowaniem-hehe...powodem wyczerpania aku jest też to ,że nie trzymał mi reduktor ciś. paliwa,za drugim razem odpalałem,wczoraj założyłem ,niestety używkę ,jest lepiej ,ale nie pali jak to mówią od strzała,trochę musi pokręcić,z dwie ,trzy sekundy,no ale nie za drugim,..zobaczymy,najgorzej boję się jakichś korków po miastach ,można na wolnych obr. powoli skończyc pewnie aku...no nic będziemy działać ,jeszcze raz dzięki...ogólnie wszystkim,z każdego postu jakiś wniosek,forum to piękna rzecz ... :) .

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    14,4 V jest Ok, 13,7V to zdecydowanie za mało, chyba, że masz duże straty na instalacji albo uwalony mostek, zrób jak pisze kolega Danek25. Jeżeli będziesz potrzebował numeru części do twojego altka. służę pomocą.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    213
    BMW
    M62B35 iA.
    Skąd
    Podkarpacie.
    wm---no pewnie,przydałby się nr zestawu szczotki i układ prostujący,na hurtowniach to na to "leją" jak pokażesz część jest ok. jak kupisz i z folii rozpakujesz po "ptokach"[nie chcą wymieniać] ,może doszedł byś jaka część pasuje do altka z jego numeru jak wyżej podałem ,---please...i dzięki z góry...

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    masz alternator bosch 140A i to jest to co potrzeba do zakupu regulatora napiecia, jak chcesz dokładniejszych danych to real oem albo bmw fans ale chyba nie bedziesz kupywał w serwisie wiedz na wiele ci sie nie przyda... nie ma za durzo rodzaji tych regulatorów w 7er wiedz juz sie tak nie martw http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...or_parts_140a/

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    213
    BMW
    M62B35 iA.
    Skąd
    Podkarpacie.
    -dzięki :) .

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •