-
Zaawansowany Użytkownik
Na wolnych obrotach masz te 13,7 V? Jeśli tak tak to nie jest żle. Przyczyn może być mnustwo. Mogą być np spadki na instalacji. Proponuję zmierzyć ładowanie bezpośrednio na wyjściu z altka B+ w stosunku z masą na silniku póżniej z masą na nadwoziu i porównać to z ładowaniem już bezpośrdnio na klemach aku. W ten sposób możesz wyeliminować straty np na masie czy samym przewodzie B+. Jeśłi straty będą rażące to masz powód. Należało by też sprawdzic, czy nic nie wcina Ci prądu podłączając szeregwo do aku amperomierz. Pobór prądu powinien spaść do około 0,01-0,02A ale dopiero po upływie kilkunastu minut (auto powinno przejść w tryb uśpienia). Dobry katalog i po numerach powinni dopasować odpowiednie częśći to Twojego altka, chociaż najlepiej jest rozebrać i mieć na wzór to co masz w środku.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum