-
Doświadczony Użytkownik
Cyferke z przebiegiem zostaw księgowym, patrz na stopień zużycia a nie wyimaginowane cyfry.
Chcesz wiedzieć co jest do roboty albo wymiany - zrób pomiar kompresji, przereguluj zawory, zrób pomiar kompresji ponownie.
Sprawdź przy regulacji zaworów stan wałka rozrządu wraz z dźwigniami zaworowymi mierząc po kolei wszystko i porównaj wyniki.
Zrób próbę olejową.
Zrzuć mise olejową, sprawdź co w niej zostało na dole, przy tej okazji możesz sprawdzić stan panewek korbowodowych bo masz do nich dostęp.
Sprawdź gdzie znika płyn chłodniczy i ile go znika, bo jeśli dużo to muszą być tego oznaki poza ubytkami płynu.
Jeśli nie robiłeś tych zabiegów wczesniej to zleć to komuś bo niewiedza i niedbalstwo się zemszczą.
Czarne e32 w benzynie!

Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum