Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: [mechanika] e32 v8

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    90
    BMW
    730i V8
    Skąd
    City of Angels (Ślask)

    [mechanika] e32 v8

    Witam mam bardzo wazne pytanie co moze byc powodem utraty mocy podczas jazdy nagle obroty spadaja ale jak ponownie nacisne pedal gazu to nabiera mocy i po chwili znowu to samo tak z 3 razy conajmniej na cieplym silniku i czuc cieplo jak sie przylozy reke przy drazku zmiany biegow (automat) . Druga sprawa neka mie troche terkotanie przy odpaleniu na zimnym silniku (np. z rana) takie trrrrr . Za wymiane oleju w skrzyni powiedzieli mi 500zl to jest normalne zeby 8.5L oleju wchodzilo do skrzyni biegow ?

  2. #2
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,285
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Użyj opcji szukaj

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    90
    BMW
    730i V8
    Skąd
    City of Angels (Ślask)
    i nie znalazlem :(

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    90
    BMW
    730i V8
    Skąd
    City of Angels (Ślask)
    Witam wznawiam temat z nowymi dolegliwosciami. dzisiaj zauwazylem ze Bunia kopci na bialo i wydaje misie ze to para wodna im bardziej depne gazu tym wiecej tego dymu a teraz jeszcze odcina moc przy 5tys obr. i slychac strzaly z tlumika tak kilka razy calkiem niedawno mialem taki numer podczas jazdy przez krutki odcinek na D jechal sam jak mu deplem to tracil moc. Po katalizatorach pozostaly raczej puszki. Natomiast nie ma zadnego bialego osadu ani przy korku oleju ani na bagnecie tym bardziej ze olej swierzutki prosibym bardziej doswiadczonych o wypowiedz na ten temat .

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar Stvstifler
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    95
    BMW
    E32 750iA
    Skąd
    wro
    Co do terkotania to mam to samo, znajomy skrzyniarz jak Mu to opisałem powiedział że najprawdopodobniej chodzi o konwerter.
    A co do kopcenia na biało to moim skromnym zdaniem to raczej para wodna, w mojej 750tce jest to samo, chyba duże motory już tak mają


    pozdrawiam

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    300
    BMW
    e38 4.4iLA, było e32 3.0 m60
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Armani Zobacz posta
    teraz jeszcze odcina moc przy 5tys obr

    Sprawdzałeś filtr powietrza ja miałem podobnie i po wymianie wszystko wróciło do normy.

  7. #7
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,285
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Para to bardzo normalny objaw przy temp które mamy obecnie-nie masz się co martwić

    Co do spadku mocy powodów może być bardzo dużo...Może przepływomierz,może świece,może cewki(w sensie że nie pali na wszystkie)czujnik położenia wału.Musisz od czegoś sprawdzenia zacząć,nikt Ci z fusów nie wywróży.Zmień przepływkę na początek (jak masz możliwość to podmień z innego auta,podejrzewam że w 740 jest taki sam)

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    90
    BMW
    730i V8
    Skąd
    City of Angels (Ślask)
    Dzisiaj zauwazylem ze olej na bagnecie jest brazowy i plyn w zbiorniczku wyrownawczym od chlodnicy rowniez jest brazowy patrzac golym okiem po tescie wykonanym na wkladanym palcu stwierdzilem ze plyn jest troche tlusty , rowniez doswiecajac latarka idzie zauwazyc z obu stron silnika ze sa mokre sruby i widac jakis plyn. A wiec prosilbym o ocene kosztow i czasu wymiany uszczelki pod glowica. Rowniez wazne pytanie czy jest mozliwosc jezdzenia samochodem na krótkie odcinki z predkoscia max 40-50km/h wiadomo bez samochodu jak bez reki.
    Ostatnio edytowane przez Armani ; 04-12-2010 o 14:35

  9. #9
    Vip Vip Awatar avecezarave
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    1,614
    BMW
    E32 740iL `93
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Blog
    27
    Nie wiem jakie są koszta wymiany uszczelki pod głowicą w V8 ale jeśli chcesz to posiadam zdrowe M60B30 które ma nalatane 132 000 km i nigdy nie widziało gazu. Oceniam jego stan na niemalże perfekcyjny :-) Mogę Ci go sprzedać z gwarancją za 1000 zł. Przekalkuluj sobie co się bardziej opłaca.

  10. #10
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,285
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez avecezarave Zobacz posta
    Mogę Ci go sprzedać z gwarancją za 1000 zł. Przekalkuluj sobie co się bardziej opłaca.
    Jeśli by się okazało że uszczelka a Ty dajesz gwarancje na silnik to nawet by mi nie przeszło przez myśl żeby głowice ściągać bo koszt wyjdzie i tak większy....

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •