Witajcie!
Nieliczni wiedzieli, że mam problem z moją e38. Silnik mocno tracił olej. Z widocznych objawów ślizgało się sprzęgło oraz leciał intensywnie olej, pojawiał się pomiędzy skrzynia i silnikiem co sugerowało wyciek z zimeringu uszczelniającego silnik za kołem dwumasowym.

Po ściągnieciu skrzyni i koła stwierdziliśmy wyciek z otworu wyżej - pomiędzy głowicami w bloku jest otwór technologiczny, tam pojawiał się olej i ciekł na sprzęgło, to powodowało poslizg.

Po kilku próbach z demontażem kolektora dolotowego - stwierdziliśmy wyciek pomiędzy głowicą lewą a blokiem (uszczelka pod głowicą) z kanału olejowego, który zasila głowicę lewą w olej.

Zdecydowałem się na zakup używanego silnika. Miał się pojawić m60b40 na osprzęcie z b30.

Niestety silniki, które oglądałem nie spełniły moich i mojego mechanika pragnień :II

Zdecydowałem się na naprawę mojego silnika.

Poniżej daję link do galerii picassa.

Cdn :caf

http://picasaweb.google.pl/Flashpoin...eat=directlink


trzymajcie kciuki, dziś silnik będzie w aucie :II