Gdzie kapało jak był przeciek? Pod skrzynia bezpośrednio, czy na łączeniu skrzyni z silnikiem?
Gdzie kapało jak był przeciek? Pod skrzynia bezpośrednio, czy na łączeniu skrzyni z silnikiem?
Mój jak postał na mrozach przez trzy tyg. to zauważyłem małą plamke oleju koloru miodowo-złotego. Szukałem gdzie kapie, to na podnośniku przez 2 godz nic nie nakapało a auto było odpalone. Może tylko lekkie spocenie było na łączeniu między silnikiem a skrzynią ale nie wiem czy to rozdmuchało koło zamachowe? Ciekawe czy na mrozach przy -15 nie stwardniał jakiś oring a potem jak zacząłem jeździć wrócił do normy?
Ostatnio edytowane przez KrzysiekR ; 09-01-2011 o 09:52
Jeśl pytasz mnie to u mnie leciało z tyłu skrzyni właśnie przez tą hilze i miałem usyfiony cały spód auta - na początku sądziłem ze to z miski olejowej a nie ze skrzyni,
ale po wymianie oleju i silniku ciekło dalej wiec diagnoza że ze skrzyni,po wymianie wszystko jest jak najbardziej ok
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Czyli miałeś mokrą miske olejową skrzyni? U mnie misa skrzyni jest sucha, bardziej wilgotna była misa oleju silnika, przy śrubie i na łączeniu silnika ze skrzynia, to chyba nie to co u Ciebie?
Miałem dokładnie to samo co ty - tylko tak jak mówie - najpierw wyeliminowałem cieknącą miske olejową silnika a potem że nadal ciekło wyeliminowałem cieknącą miske skrzyni - bo patrzać na początku zawalone olejem było wszystko i nie wiadomo było skąd leci
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ok. Więc muszę wymienić olej, miskę i to gniazdo (tulejka uszczelniająca nr 24347588725 ?) Ile ta tulejka kosztuje 60PLN? Ona jest już kpl? z oringiem? Wystarczy ją założyć i jest już dobrze?
Gniazdo czyli ta hilza kosztuje grosze - poproś by z miska dołozyli ci to bo tamtedy najczęściej cieknie olej
należy wymienić miske - bo tak jak pisałem przy jej odkręcaniu moga powstawac mikropęknięcia (jako że jest ona z plastiku ) i przy ponownym montażu i ciśnieniu podczas pracy może olej znów wychodzić,oraz to gniazdo,spuścic olej - cały nie wyleci bo jest go w misce około 12l, a wyleci około 6 i zalac nowym o tej samej klasie i specyfikacji co ma być.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Jaszcze nie wymieniałem oleju w skrzyni, także czas na wymianę. Dzięki
Foto tuleji BMW nr 24347588725
http://sandiegobmwservice.wordpress....ommon-problem/
Ostatnio edytowane przez KrzysiekR ; 09-01-2011 o 19:25 Powód: dodane foto
Byłem dzisiaj u mechanika i stwierdził, że nie kapie z tego gniazda, bo koło wiązki kabli, tych przy skrzyni jest sucho. Kropla oleju była na łączeniu między silnikiem a skrzynią koło koła zamachowego. Z czego to może lecieć?
Ostatnio edytowane przez KrzysiekR ; 14-01-2011 o 14:49 Powód: ,
Uszczelniacz (zimering) tylny wału korbowego o ile to olej silnikowy ,lub sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji jeżeli to olej skrzyni.