Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 100

Wątek: Ogrzewanie

  1. #71
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    Niestety dzisiaj odkrylem kolejny problem otoz wczesniej juz byl ale ie w takim stopniu jak teraz otoz po wlaczeniu cieplego powietrza zaczyna parowac szyba tylko ze paruje polowa (po stronie kierowcy) noi czuc won plynu chlodniczego, z tad przypuszczam ze jest wyciek w okolicach nagrzewnicy (peknieta lub jakies przewody). I tu moje pytanie czy idzie jakos sie do niej dobrac nie demontujac calego panelu srodkowego bo jest z tym duzo roboty jakos z boku przy nogach moze jest jakies dojscie zeby sprawdzic przewody chociaz. a wy co obstawiacie co to moze byc, dodam ze plynu ubywa nie jakas duza ilosc ale da sie zauwazyc.

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marek_JWe
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    209
    BMW
    E38 725 TDS
    Skąd
    Wlkp Jastrowie
    To ja trochę może odświeżę temat u mnie problem z ogrzewaniem wygląda tak:
    ogólnie wiać wieje ale ze środkowych kratek od strony pasażera wydaje się dobrze bo jak ustawie zimne to wieje zimne a od strony kierowcy (w środkowych kratkach) albo wieje ciepłe(mimo ustawionego zimnego) albo dzisiaj np w ogóle nie wiało a te środkowe ale od strony pasażera działały poprawnie

    Dodam ze auto jest z 1993 i ma klime zatem ma też filtr pyłkowy

    I chciałbym wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę? EZ ?nie wiem jakieś silniczki sterujące klapkami czy może coś innego?

    Jeszce pytanie czy w moim aucie tez będzie ten miecz?

    A i ma ktoś jakąś ściągę (np fotorelację) jak rozebrać i zregenerować EZ? Z góry dzięki za pomoc

  3. #73
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    Wystarczy poszukac na forum : Wystarczy poszukac na forum : http://7er.pl/showthread.php/11027-m...rozawor%C3%B3w autor tegoz tematu sprzedaje zestawy naprawcze takze kontaktuj sie z nim. Ez zdaloby sie zregenerowac gdyz naprawde wiekszoc E32 ma juz zajechane. Miecz masz ale on steruje regulacja nadmuchu (czy mocniej czy slabiej wieje). Filtr tez mozesz wymienic jak dawno nie byl wymieniany. U mnie bylo tak ze ze srodkowych slabo lecialo po wymianie filtra ladnie wieje, po regenercji EZ ze srodkowych zaczelo leciec ciepelko i wogole wiecej ciepla leci. Mozliwe tez ze silniczki sterujace klapami masz padniete. Jak sie nierozbieze powymienia to niebedzie wiadomo.

  4. #74
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marek_JWe
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    209
    BMW
    E38 725 TDS
    Skąd
    Wlkp Jastrowie
    Ok dzięki za pomoc ;) będę coś musiał ruszyć w temacie tragedii nie ma ale ten jeden nawiew czasami świruje

  5. #75
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marek_JWe
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    209
    BMW
    E38 725 TDS
    Skąd
    Wlkp Jastrowie
    Mam pytanie czy ze środkowych kratek jak się ma wszystko sprawne to wedle ustawienia może lecieć zimne albo ciepłe powietrze? (auto z klimatronikiem 92 rok) Bo gdzieś wyczytałem że z tych środkowych kratek leci tylko ciepłe ale przecież pomiędzy środkowymi kratkami mam pokrętło ciepło/ zimno to chyba można to regulować?

    I drugie pytanie czy za sterowanie klapek odpowiedzialny jest jakiś jeden silniczek czy jest ich więcej?

    I jak sprawdzić / rozpoznać czy takowy silnik /silniczki są uszkodzony/e?

    Jestem w trakcie ogarniania kwestii ogrzewania i pierw chcę zacząć od EZ i filtra ale po głowie chodzą mi te mechanizmy sterujące klapkami :/ bo u mnie ewidentnie ze środkowej kratki od strony kierowcy leci ciepłe a ze środkowej od strony pasażera leci chłodne. Na dodatek coś się czasami przycina i na nogi pasażera daje ciepłym powietrzem. I ogólnie słabo wieje z tych nawiewów

    Aa i jeszcze jedno czym się różnią EZ od wersji z klima od tych bez klimy? Słyszałem że w sumie niczym tylko te z klimą mają podłączoną tą pompkę pod EZ ale jak się kupi same EZ do można je podłączyć do auta z klima tylko pompkę dołączyć dobrze rozumuje?
    Ostatnio edytowane przez Marek_JWe ; 11-04-2011 o 17:52

  6. #76
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez Marek_JWe Zobacz posta





    Aa i jeszcze jedno czym się różnią EZ od wersji z klima od tych bez klimy? Słyszałem że w sumie niczym tylko te z klimą mają podłączoną tą pompkę pod EZ ale jak się kupi same EZ do można je podłączyć do auta z klima tylko pompkę dołączyć dobrze rozumuje?
    Witka
    Co do ez to nie różnią się niczym ,po za tym że sa z pompką ,i tak jak piszesz wystarczy dołożyć pompkę ,
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marek_JWe
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    209
    BMW
    E38 725 TDS
    Skąd
    Wlkp Jastrowie
    Dzięki chociaż jedno wiem ;)

  8. #78
    Zaawansowany Użytkownik Awatar malet7
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    521
    BMW
    e65
    Skąd
    "...Katowice miasto Jedno na sto..."
    Podpinam się pod temat.
    U mnie nie działa w ogóle nawiew od strony kierowcy, czy to na nogi, czy na twarz, czy na głównej kratce. Opcja max na szybę działa i strona pasażera również działa we wszystkich opcjach.
    Co trzeba wymienić?
    Czy w nawiewie są może dwa wiatraki? Jeden odpowiedzialny za stronę pasażera, a drugi na stronę kierowcy?
    Aha, pada mi ten cały miecz ogrzewania i czy on może mieć coś wspólnego z tym że nawiew na stronę kierowcy w ogóle nie działa?
    Dużo jest z ewentualną naprawą roboty?
    Samochód to e32 m30b35 `87rok, opcja z klimatronikiem.

    Dzięki za podpowiedzi

    Pozdrawiam
    ...z pasji do samochodów, z miłości do BMW...

  9. #79
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Kondensatory miecza winić należy za skokowe działanie pokrętła płynnej regulacji siły nawiewu.

    Brak nawiewu od strony kierowcy czy pasażera to kwestia silniczków otwierających klapy poszczególnych nawiewów, elementy przy nich często się łamią, nawiew przestaje działać sam z siebie wtedy.
    Czarne e32 w benzynie!


  10. #80
    Zaawansowany Użytkownik Awatar malet7
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    521
    BMW
    e65
    Skąd
    "...Katowice miasto Jedno na sto..."
    Czyli trzeba rozbierać prawie całą deskę, żeby tam się dostać ?
    I czy chodzi o to ? http://allegro.pl/wentylator-nawiewu...2.html#gallery
    ...z pasji do samochodów, z miłości do BMW...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •