-
Nie znam sie na Stagu300 na tyle zeby ci powiedziec jak to wyglada.
Wiem jak sie to odbywa przy PRINSie .....
Faktem jest jednak ze ustawienia robi sie zawsze w trakcie jazdy, najlepiej z dodatkowym urzadzeniem ktorym mozna kontrolowac korekty na benzynie i na LPG.
Ustawiasz tak aby czasy wtrysku benzyny podczas jazdy na gazie byly takie same jak podczas jazdy na benzynie.
Do tego typu regulacji nadaja sie idealnie dlugie proste bez nachylenia gdzie mozna przez dluzszy czas jechac stala predkoscia i obciazeniem silnika i w miedzyczasie przelaczac miedzy benzyna a LPG i regulowac.
Pojedz najlepiej do kogos kto na prawde sie na tym zna.
Sebek
p.s. tak jak wspominalem wczesniej, bardzo czesto slabym punktem zestawow ze sterownikiem Stag300 sa wtryski LPG.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum