Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Amortyzatory-jaki wybór?

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków

    Amortyzatory-jaki wybór?

    Panowie i Panie, przymierzam się do wymiany amortyzatorów ale z racji ograniczonych finansów zastanawiam się czy lepsze będą amorki nowe ale mniej znanej firmy np takie : http://moto.allegro.pl/amortyzator-t...235094704.html czy może używane ale za to sachsa lub kayaba? Lepsze olejowe czy gazowe? Nie znam się zbytnio na amortyzatorach dlatego proszę o pomoc :)
    Nigdy się nie poddawaj-NIGDY!

  2. #2
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    http://moto.allegro.pl/amortyzator-t...235094704.html


    tez miałem dylemat ale wkoncu założyłem na tył te tanie zamienniki SRL i zrobiłem na nich juz kilka tys km i nie narzekam . Zaraz będą posty typu ze nie ma co się lądować w tanie zamienniki ale czasem warto. Ja przynajmniej nie odczuwam różnicy gdy przejechałem się 7er na amorach Sachsa a później moją.

  3. #3
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,880
    BMW
    750iL
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    znam firme ktora od 2 lat sprzedaje amorki SRL i zero reklamacji. ogolnie popieram. mozna sprobowac

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    182
    BMW
    E32 730i m30, E38 740i m62tu
    Skąd
    Ostrołęka
    Jeśli nie dojeżdżasz do pracy 10km wyboistą żirówką ;) to napewno dadzą radę ;). Tak naprawdę zależy to od jakości dróg po jakich się poruszasz. Te z wyższej półki napewno dłużęj będą sprawować się bez utraty właśćiwości w ciężkich warunkach. Ja osobiśćie nie raz testowałem te drogie i te taniochy. Jeśli nie będziesz katował ich po wybojach to powinny wytrzymać Ci 50tyś.

  5. #5
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno