-
Zaawansowany Użytkownik
Sama wymiana paska nie jest skomplikowana i kosztowna. Problemem jest to, co awarię spowodowało. Jeżeli nie zdiagnozuje się przyczyny a tylko usunie usterkę, to temat szybko może powrócić. Generalnie masz tak:
1. pasek zerwał się ze starości (najlepsza opcja)
2. uszkodzona pompa wody (tutaj już gorzej)
lub któraś z opcji wymienionych wcześniej, tj napinacz, jakaś rolka, łapa albo czort wie:)
Dopiero po otwarciu maski i dokładnych oględzinach będzie wiadomo co się stało i dlaczego. Jedno jest pewne - jeździć tak się nie da bo uszkodzisz silnik. BMW jest bardzo wrażliwe na temperaturę a po przegrzaniu to już szmelc.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum