Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Wspomaganie kierownicy

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar Pawel130589
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    74
    BMW
    E32
    Skąd
    Koszalin
    No więc odessałem strzykawką cały płyn ze zbiorniczka i u mnie nie ma w nim żadnego filtra ale stwierdziłem że :
    1. płyn zamiast czerwony jest już czarny i strasznie śmierdzi
    2. pasek jest do wymiany
    Teraz mam pytanie do osób które zmieniały płyn ile go tam wchodzi??
    BMW jest jak wino, im starsze, tym lepsze

  2. #12
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez Pawel130589
    No więc odessałem strzykawką cały płyn ze zbiorniczka i u mnie nie ma w nim żadnego filtra ale stwierdziłem że :
    1. płyn zamiast czerwony jest już czarny i strasznie śmierdzi
    2. pasek jest do wymiany
    Teraz mam pytanie do osób które zmieniały płyn ile go tam wchodzi??

    Filtr masz taki czarny,że go już nie widać ,a jak jest nowy to jest koloru białego.
    Zalałeś nowy płyn ,jaki się nagrzał i rozpuścił brud w tym filtrze i jest jeszcze gorzej :)

  3. #13
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Ja zmieniałem niecały litr wejdzie

  4. #14
    Początkujący Użytkownik Awatar Pawel130589
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    74
    BMW
    E32
    Skąd
    Koszalin
    Ok kupiony płyn i pasek , dowiedziałem się że w M30 nie ma żadnego filtra ( słowa mechanika który robi same BMW u mnie w mieście ) tylko jest sitko na pompie
    BMW jest jak wino, im starsze, tym lepsze

  5. #15
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Jeśli chodzi o ilość płynu to:

    http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/select.asp

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Z tego co się orientuję były różne zbiorniczki. U mnie jest bez filtra, jest tylko blaszka która zapobiega pienieniu się płynu. Dodam że zbiornik został dokładnie umyty, podobnie jak chłodnica. U mnie wszedł niecały litr płynu CHF, taki jak jest podany na korku zbiorniczka.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar Pawel130589
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    74
    BMW
    E32
    Skąd
    Koszalin
    dziś się zabieram za wymianę płynu i paska zdejmę i wymyje dokładnie tez zbiorniczek, dam znać wieczorem czy coś się poprawiło
    BMW jest jak wino, im starsze, tym lepsze

  8. #18
    Początkujący Użytkownik Awatar Pawel130589
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    74
    BMW
    E32
    Skąd
    Koszalin
    Ok płyn i pasek zmieniony kierownica zaczeła trochę lżej chodzić ale jeszcze jej brakuje, tylko matrwi mnie to że teraz słychac taki szum przy skręcaniu a wcześniej tego nie było
    BMW jest jak wino, im starsze, tym lepsze

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Możliwe,że problem tkwi w zbyt mocno skręconej śrubie regulacyjnej przekładni.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  10. #20
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    A może jeszcze jest trochę powietrza w układzie powinno przejść po pewnym czasie pokręć kilka razy do oporu kierownica w prawo potem w lewo

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •