Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 91

Wątek: BMW [E38] 730D '2001 - Bartek wita :)

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    152

    BMW [E38] 730D '2001 - Bartek wita :)

    Witam! :) Nazywam się Bartosz Grabarczyk mam 20 lat i studiuję dziennie prawo w EWSPiA w Warszawie i muszę oświadczyć, że bardzo miło mi jest wstąpić w szeregi posiadaczy 7'emek. Jestem młodym kierowcą i jednocześnie świeżym posiadaczem 7'emki. Słucham chyba wszystkiego. Interesuje się baaaardzo motoryzacją :P. Z tego co się orientuje to sfera klubowiczów w Warmińsko-Mazurskim jest słabo rozwinięta. Postaram się to naprawić jakieś spoty/zloty itp. W wolnym czasie of course :P. O mnie to na tyle :) czas na BMW :P

    BMW E38 730 D Automatic 2001 ROK

    Wyposażenie:

    8x Airbag
    ABS
    DSC
    PDC (przód/tył)
    Xenon - oryginalny :)
    Sensor deszczu
    2x Climatronic
    Beżowa, skórzana tapicerka
    "Drewniana" deska rozdzielcza
    System nawigacji satelitarnej z wyświetlaczem 16:9 wraz z Tunerem TV
    Light Pakiet
    Soft-Lock
    Alufelgi:
    * lato 18' a'la M6 bodajże firmy Camcordiale czy coś takiego :P (poprzedni właściciel mówił, że oryginał M6, ale skroiłem się po fakcie :/
    *zima 17' oryginalne BMW jak widać

    ...poza tym jak każde 7 duże, wygodne i szybkie... no i ten kolor chyba dosyć rzadko spotykany... :)

    Fotki są świeże, jestem posiadaczem dopiero od soboty i autko posiada tablice poprzedniego właściciela, który też podobno jest wielkim fanem 7 i jeździł nią na jakieś zloty do Torunia. Aha no i przepraszam za jakość zdjęć, robiłem je N70...

    Tak poza tym wszystkim :P to jeśli ktoś będzie szukał pomocy odnośnie Pocket PC Navi, Navi w GSM czy w temacie komputerów, bądź telefonów komórkowych lub Citroena C5, bo taki samochód niestety wcześniej posiadałem :P to ZAWSZE CHĘTNIE POMOGĘ!!!