Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: [mechanika] kolektor ssący,łopatki

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Odświeżę temat, bo minęło kilka lat, a nie chciałbym nowego tematu wrzucać.

    Jak Wasze doświadczenia po usunięciu klapek? Mnie ten temat nieco irytuje, bo wszyscy je usuwają, a poza paroma zdjęciami w necie nie napotkałem nikogo, kto miałby realną usterkę tego elementu. Temat o tyle dla mnie zagadkowy, że pewnie niewielu bierze pod uwagę dwa podstawowe zagrożenia związane z usunięciem ww. elementów:
    1. Rozbiegnięcie się silnika w przypadku nieszczelności turbo, a takich aut na żywo już oglądałem dwie sztuki + mi się to zdarzyło za mojego pierwszego auta z klekotem pod maską.
    2. Znaczne pogorszenie się spalin, czyli lada dzień będzie trzeba wymieniać DPF.

    Może ktoś się podzielić doświadczeniami popartymi jakimś dłuższym czasem użytkowania, a nie tylko kilkoma dniami po wyjęciu klap wirowych?
    Po usunięciu trzeba wpuszczać w kopa jakiegoś wirusa, żeby check engine się nie pluł, czy przechodzi to gładko bez żadnej ingerencji?
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 03-06-2015 o 09:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •