Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: [E34] Witam

  1. #1

    [E34] Witam

    Serdecznie witam forumowiczów! Póki co posiadam E34 525i M20B25, ale zdecydowanie choruję na E38 i przymierzam się do zakupu takowej po wakacjach- najchętniej 740iL (4.4) z wszystkimi możliwymi bajerami (stoliki i lusterka w oparciach przednich siedzeń, drugi telefon itd.- tak żeby sie miało co psuć ;) )- czarną w beżowej skórze. Chciałem E39 po liftingu, ale jednak 7 to klasa sama w sobie. Póki co zbieram na jej temat wszelkie informacje, zwłaszcza dotyczace eksploatacji i kosztów utrzymania, a widze że panowie tutaj to znają te auta lepiej niż serwis :) Tak więc nadrabiam zaległości i studiuję dogłebnie forum. Mam nadzieję że uda się w tym roku dokonać zmiany mojej bawarki na wymarzoną

    Pozdrawiam - Jey

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Prezes
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    166
    BMW
    E65 745i,E91,E39,E30
    Skąd
    WPR

    Re: [E34] Witam

    Cytat Zamieszczone przez Jey
    najchętniej 740iL (4.4) z wszystkimi możliwymi bajerami (stoliki i lusterka w oparciach przednich siedzeń, drugi telefon itd.- tak żeby sie miało co psuć ;) )- czarną w beżowej skórze.
    plany konkretne, życzę szybkiej realizacji!!

    i...witamy :)
    pozdrawiam
    Prezes

    Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

  3. #3
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    witam i pozdrawiam :) wchłaniaj tyle wiedzy ile się da :) jak juz kupisz swoją maszynkę wtedy będziesz mógł nam podpowiadać mam nadzieję w hydrozagadkach :)

  4. #4
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Witaj kolego, spokojnie przekop sie przez to co już zostało napisane można tu sporo ciekawostek wygrzebać... a jesteśmy rozwojowym forum więc jest szansa na nowinki i ciekawostki są ogromne ;)