Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: dwa szybkie pytania

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    89
    jezeli masz kawalek zbedny to przelam i sprawdz.jest tego naprawde nie wiele ale jest bo ja wlasnie tak zrobilem i do tej pory tez twierdzilem ze to podpucha.ta podrobka jak sie wam wydaje to nic innego jak mocno sprasowane i spreparowane chemicznie drewienienko,ale jest i to sie liczy.powage sprawdz!pozdro z WRC!!!
    BMW !!!

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    120
    BMW
    żadne
    Skąd
    Dąbie
    Popieram kolege MARO777. W któres wakacje jak byłem w Niemczech to oglądałem taki program w tv w którym pokazują jak sie robi niektóre rzeczy itp. i pokazywali właśnie sposób robienia tych listewek drewnianych do samochodów i to chyba właśnie na przykładzie BMW (ale nie jestem na 100% pewien). Są to krojone w cieniutkie plasterki korzenie (stąd te wzorzyste słoje naszego drewna) jakiegoś tam drzewa którymi potem wyklejają taką plastikową/aluminiową listwe i pózniej lakierują. Tak to mniej więcej powstaje.

    Mówie co pokazywali, Więc to raczej jest prawdziwe drewno tylko że w znikomych ilościach.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    cyz ktos w koncu rozwieje watpliwosci co do klimatronika :D

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    45
    BMW
    e38 4.0 v8
    Skąd
    mazowieckie
    Cytat Zamieszczone przez _michaś_
    cyz ktos w koncu rozwieje watpliwosci co do klimatronika :D
    Zabrałem się za klimatronik wymontowałem od znajomego i próbowałem w swoim. Prawie wszystko zadziałało ale... Nie działa nadmuch nie da się go włączyć, nawet słychać jak klapki się przestawiają ja przełącza się na nogi itp. Tylko co z wiatrakiem stoi. Na pewno da się to zrobić tylko jak?

  5. #15
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    panowie drewno to ma kolega Jeztom pełne lite drewno! nie sprasowana drewnopodobna paka pochodzenia drewnianego ;) ale ok sor za OT i na koniec dodam ze nie przeszkadza mi to specjalnie ze moje drewno jest prawie jak drewno ;)

    pzdr

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    15
    BMW
    E38 730iA, 740iA, E65 750i
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez _michaś_
    cyz ktos w koncu rozwieje watpliwosci co do klimatronika :D
    moze to nie polityczne ale się TAM troche porozpisywałem i nawet zrobiłem zdjęcia.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    tak patrze na to i juz chyba wiem w czym problem tzn wydaje mi sie ze wiem - jestem elektronikiem i patrzac na grubosci kabli i przelacznik mocy nawiewu itd wydaje mi sie ze jest to rozwiazane w ten sposob iz sila nawiewu w manualnym panelu jest roziwazana przez zwykła zmniane oporow na drodze pradu i stad takie grube kable do przelacznika mocy nawiewu poniewaz idzie tamtedy 12 v prosto z akuma do wentylatora. a w climatroniku pewnie jest wiecej pare pinow aktywnych w tej niebieskiej lub bialej kostce i pewno z niej po stronie auta wychodzi pare kabelkow wiecej idac do sterowania mikroprocesorowego ktore wraz z elementem wykonawczym znajduje sie w jakiejs skrzynce lub bezposrednio przy wentylatorze. trzeba by bylo znalesc tylko te piny i odpowiednio dostosowac sygnal jaki podaje klimatronik i wysterowac wiatrak lub kupic taki element wykonawczy z innego auta. teraz by sie przydalo auto z climatronikiem by zobaczyc czy serio idzie pare kabli wiecej jesli tak sprawdzic kolorystyke znalesc je w etw i zobaczyc gdzie ida, jak juz sie wysledzi to bedziemy wiedziec o co chodzi. podejrzewam ze bedzie to zwykla puszeczka gdzies kolo przerywaczy czy przekaznikow lub bedzie to wlasnie wygladalo jak wiekszy przekaznik czy cus w ten desen, i moze byc wszystko przygotowane pod to bo watpie zeby robili dwie wersje instalacji elektrycznych czy dwie wersje wentylatorow. jak bedzie taka roznica jak mowie to te kable z manuala beda poklejone w waizce a na drodze wiazki znajdzie sie jakas skrzyneczka zamiast zlaczki np. jakby ktos mi udostepnil dokumetacje z tego to moge sie pobawic kiedys tym i to sprobuje opanowac.

    pozdrawiam michal

  8. #18
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    Cytat Zamieszczone przez _michaś_
    patrzac na grubosci kabli i przelacznik mocy nawiewu itd wydaje mi sie ze jest to rozwiazane w ten sposob iz sila nawiewu w manualnym panelu jest roziwazana przez zwykła zmniane oporow na drodze pradu i stad takie grube kable do przelacznika mocy nawiewu poniewaz idzie tamtedy 12 v prosto z akuma do wentylatora. a w climatroniku pewnie jest wiecej pare pinow aktywnych w tej niebieskiej lub bialej kostce i pewno z niej po stronie auta wychodzi pare kabelkow wiecej idac do sterowania mikroprocesorowego ktore wraz z elementem wykonawczym znajduje sie w jakiejs skrzynce lub bezposrednio przy wentylatorze. trzeba by bylo znalesc tylko te piny i odpowiednio dostosowac sygnal jaki podaje klimatronik i wysterowac wiatrak lub kupic taki element wykonawczy z innego autapozdrawiam michal
    pisz mi tak jeszcze :)

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    NEUF wiesz jak dziala sciemniacz swiatla?? nie wiem czy pamietasz pierwsze wersje takich sciemniaczy w przedluzaczu krecilo sie pokretlem i robilo sie ciemniej lub jasniej - zwiekszales lub zmniejszales opor na drodze pradu. a wiesz jak teraz wygladaja sciemniacze swiatla zespolone wraz z wylacznikiem?? jest tam mikroprocesorek odpowiednio oprogramowany i element wykonawczy ktory struje plynacym pradem tak najbardziej obrazowo jestem w stanie to przedstawic i wg mnie w climatroniku jest ten procesorek a element sterujacy bezposrednio pradem jest w innym miejscu lub tez tylko przelacznki + i - znajduja sie w panelu climatronika a cala reszta jest w jakiejs skrzynce. a moim zdaniem jest bez sensowne na masowa skale produkowanie dwoch roznych typow wiazek elek podejrzewam ze jest gdzies puste gniazdo w ktore trzeba wpiac ten element wykonawczy z klimatronika i wszystko ruszy albo tez bedzie jakas zlaczka gdzie poprostu sie go podlacza.

  10. #20
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    hmm wiem o co chodzi z tym ściemniaczem ale niech będzie ,że wierze ci na słowo i nic nie poddaję w wątpliwość :) ja tam wolę mechanikę a nie elektrykę :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •