Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: [mechanika] kable do elektorzaworów

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    10

    [mechanika] kable do elektorzaworów

    Witam panowie mam problem ponieważ nie mam ogrzewania we wnętrzu tzn mam ale tak na nogi kierowcy jak ustawie to grzeje a na pasażera leci zimne
    jak dam nawiew na przednią szybę to dmucha gorącym ale cieplejsze wieje po stronie kierowcy a po pasażera chłodniejszym na szybe
    Kiedy przestawie na nawiew szyba twarz i nogi to wieje wszedzie chłodnym powietrzem oprócz szyby przedniej wersja z klimą ,klima nie działa
    Przy elektrozaworach znalazłem kable które są wpięte ale na żadnym nie ma prądu
    Ale obok znalazłem kostkę która nie jest w nic wpięta ale idzie w tych przewodach i tam jest napięcie.
    Dołącze zdjecie na którym zaznaczyłem tą kostkę

    No chyba ze jest to jakaś inna przyczyna ze nie ma tego ogrzewania pytam was bo juz sam nie mam pomysłów.

    http://yfrog.com/bhimages27092010002zmniejj

  2. #2
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    A zaworki masz z pompką ?

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Już na pierwszy rzut oka widać, że masz bałagan w kablach...


    Wtyczka w elektrozaworach przy włączonym grzaniu powinna mieć napięcie na jednym pinie (2 pozostałe to sterowanie masą).

    Wtyczka która nie jest podpięta, jest od dodatkowej pompki ogrzewania, której nie masz - więc ma być niepodpięta.


    Wg. mnie głównym powodem problemów (czasem grzeje, czasem nie) jest problem ze sterowaniem klapami ogrzewania w systemie wentylacji (ale oczywiście trzeba też sprawdzić sterowanie elektrozaworami, aby była pewność, że są odpowiednio zasilane):

    http://bmwe32.masscom.net/johan/cent...ts_v1.1-1.html

    http://bmwe32.masscom.net/johan/cent...ts_v1.1-2.html

    http://bmwe32.masscom.net/johan/cent...ts_v1.1-3.html


    Mi udało się to zrobić, bez wyciągania wentylacji i bez ściągania deski - wymaga to trochę gimnastyki i nie w każdym przypadku to pomaga (jak klapy są całkowicie połamane to się nie da).

  4. #4
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Witam
    Z tego co widać na fotce,nie masz dodatkowej pompki obiegu ,a powinna być ,sprawdź temperaturę na wężach wychodzących z ez ,oczywiście przy włączonym ogrzewaniu,jeśli jest jednakowa ,a wewnątrz nie grzeje ,to niestety winne są klapy nawiewu.
    Moim skromnym zdaniem ,masz zabite ez i bez pompki daje płyn tylko na jedną komorę
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    10
    Ok dzieki za info ,wiem ze bałagan jest w kablach ponieważ auto jest po swapie z 3.0 na 3.5 a poprzedni własciciel widac nie dbał o to zeby to uporządkowac.
    A propo z tymi klapkami jak przesune na ciepłe to słychac ze otwierają i zamykają a co do elekrozaworu to nie mam pojecia jak sprawdzic czy są dobre?
    Przewody cieplne które są tam podpięte są wszystkie ciepłe ale napięcia nie ma na zadnym kablu od elektrozaworu tylko na tej kostce co pokazałem ją na zdjęcie

  6. #6
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez lukee32
    Przewody cieplne które są tam podpięte są wszystkie ciepłe ale napięcia nie ma na zadnym kablu od elektrozaworu tylko na tej kostce co pokazałem ją na zdjęcie
    Witka
    Sprawdź bezpieczniki pod tylnym siedzeniem,niżej masz link z rozpiską bezpieczników
    http://arahnet.org/bmw/:e32/:bezpiec...E32-249433.pdf
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    227
    BMW
    l 750 highline e46 320d
    Skąd
    Zaryń
    winą tego napewno bedą elektozaworu tylko pytnie czy masz je padnięte czy poprostu nie dostają napięcia.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •