Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Wątek: [mechanika] Opinie na temat bmw e32 750

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Hahah sorry kable za 300zł do M70 to ile one pożyją?
    I jakiej firmy???

    świece kosztuja 2 elektrodwoe chyba 16-20zł

    Przepływka za 100zł to ratunek na rok czau a co potem ja traktuje swoje auto nowymi częsciami dla mnie kupno używanej części w miejsce rozwalonej starej to parao\noja po za oponami i ewentualnie częściami karoserii.

    bo jak sadzisz przepływka którą kupiłeś ile ma lat i za ile się wypali ????

    Bez obrazy takie kupowanie kabli made in china przepływek ze szrotu itp kończy sie właśnie tym dlaczego nie kupię V12 bo potem taki pedant jak ja trafia taki wóz i w E-32 na dzień dobry wkłada 10 000zł :)

    Wole mieć V8 z nowymi podzespołami jak V12 z częściami ze szrotu i tyle jak dla mnie.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Hahah sorry kable za 300zł do M70 to ile one pożyją?
    I jakiej firmy???
    Wole mieć V8 z nowymi podzespołami jak V12 z częściami ze szrotu i tyle jak dla mnie.
    kable do M70 można z M30 przypasować po super rabatach NGK da się kupić poniżej 300 pln komplet czyli razem 600 pln.

    Żeby porównać koszty utrzymania po wielu tyś km trzeba by jeszcze wspomnieć o koszcie remontu automatycznej skrzyni w M70 który jest śmieszny jak na pojazd tej mocy i koszt remontu silnika M70 który też jest znacznie niższy niż w M60 a jak ktoś chce ideał to od tego powinien często zacząć w takim 20 letnim aucie :)

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez Michael7
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Hahah sorry kable za 300zł do M70 to ile one pożyją?
    I jakiej firmy???
    Wole mieć V8 z nowymi podzespołami jak V12 z częściami ze szrotu i tyle jak dla mnie.
    kable do M70 można z M30 przypasować po super rabatach NGK da się kupić poniżej 300 pln komplet czyli razem 600 pln.

    Żeby porównać koszty utrzymania po wielu tyś km trzeba by jeszcze wspomnieć o koszcie remontu automatycznej skrzyni w M70 który jest śmieszny jak na pojazd tej mocy i koszt remontu silnika M70 który też jest znacznie niższy niż w M60 a jak ktoś chce ideał to od tego powinien często zacząć w takim 20 letnim aucie :)
    Do mojej za 980 zł (komplet), kupiłem sportowe kable WN w USA, bez kombinowania. Do e32 pewnie nie będą droższe. O kosmicznych cenach piszą zazwyczaj ci, którzy te silniki znają z opowieści i z forum ;D
    Remont silnika lub skrzyni to po przebiegu miliona kilometrów:) Rozrząd wtedy trzeba wymienić:) Jest zonk gdy łańcuch do wymiany a na zegarach dumne 215 000 km. ;D Pewnie do wymiany będą też jakieś gumy i plastiki.
    monster_pl

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    I tu się mylisz kolego odnośnie cen do E-32 750 a E-38 750 motor M73 był bardziej nastawiony na ekonomie w przeciwieństwie do M70, który był pierwszym V12 w Europie to był królewski silnik on nie miał być tani :)

    Hmm to od kiedy koszt remontu głównego w M70 jest tańszy od tego w M60 skoro w V12 są 4 cylindry więcej i cuda typu uszczelki pod kolektory ssące itp dostępne tylko w ASO???

    Remont automatu póki działa po co jak sie rozsypie to go naprawię.

    A to czemu naprawa w zakładzie specjalizującym sie w ASB ma być tańsza przy 4HP2 w porównaniu z 5HP30????

    A jak chcecie liczyć remont kapitalny to radze zajrzeć na reaoem ile kosztują panewki pierścienie itp do M70 i potem sobie policzyć, że M70 ma tego o połowe więcej jak M60.

    do tego Komplet elektroniki sterującej co by motor miał pełna moc to w przypadku M70 około 5-5,5 koła a w przypadku M60 3500zł liczę 8 nowych cewek, za różnice w tej cenie to w M60 mogę sobie ściągnąć głowicę i dać do planowania zawory do dotarcia i jeszcze sianko zostanie :)

    M70 to piękny silnik jak ktoś kasy nie liczy albo na weekend co do xwięku V12 jest kiepskie i tyle ma bieżące porównanie z kolegi M70 bez katów z moim V8 wymięka nie ma o czym gadać.

    Jedyny plus M70 to większa kultura pracy ale zadbane V89 tez na to nie może narzekać

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    227
    BMW
    l 750 highline e46 320d
    Skąd
    Zaryń
    Ja polecam V12

  6. #36
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,286
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    co do xwięku V12 jest kiepskie i tyle ma bieżące porównanie z kolegi M70 bez katów z moim V8 wymięka nie ma o czym gadać.
    Może właśnie przez ten brak katów :) Nie mam swojego faworyta czy V12 czy 4.0 ale moje skromne zdanie to jest takie że jako drugi wóz to wziąłbym jednak V12 ;)

    Po drugie z reguły 750 lepiej były wyposażone i łatwiej było o long-a

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl
    Ja mam V12 i nie wiem skąd macie te wiadomości o kolosalnych cenach utrzymania. Jeżdżę na co dzień, i to dużo. Przy 200 tylko mruczy. Cena paliwa taka sama jak do każdego innego, a że więcej o 2-3 litry? Ceny części przystępne, oryginały BMW tańsze od badziewnych zamienników, większość części i tak tylko w oryginale. Nie psuje się, konstrukcja prosta. Nie ma się czego czepić. Naprawa NIVO to też groszowe sprawy. Każdy chwali co ma, ja na niższy model nie zamieniłbym się.
    I o to się właśnie rozchodzi! Sama prawda :papa:

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    I tu się mylisz kolego odnośnie cen do E-32 750 a E-38 750 motor M73 był bardziej nastawiony na ekonomie w przeciwieństwie do M70, który był pierwszym V12 w Europie to był królewski silnik on nie miał być tani :)

    Hmm to od kiedy koszt remontu głównego w M70 jest tańszy od tego w M60 skoro w V12 są 4 cylindry więcej i cuda typu uszczelki pod kolektory ssące itp dostępne tylko w ASO???

    Remont automatu póki działa po co jak sie rozsypie to go naprawię.

    A to czemu naprawa w zakładzie specjalizującym sie w ASB ma być tańsza przy 4HP2 w porównaniu z 5HP30????

    A jak chcecie liczyć remont kapitalny to radze zajrzeć na reaoem ile kosztują panewki pierścienie itp do M70 i potem sobie policzyć, że M70 ma tego o połowe więcej jak M60.

    do tego Komplet elektroniki sterującej co by motor miał pełna moc to w przypadku M70 około 5-5,5 koła a w przypadku M60 3500zł liczę 8 nowych cewek, za różnice w tej cenie to w M60 mogę sobie ściągnąć głowicę i dać do planowania zawory do dotarcia i jeszcze sianko zostanie :)

    M70 to piękny silnik jak ktoś kasy nie liczy albo na weekend co do xwięku V12 jest kiepskie i tyle ma bieżące porównanie z kolegi M70 bez katów z moim V8 wymięka nie ma o czym gadać.

    Jedyny plus M70 to większa kultura pracy ale zadbane V89 tez na to nie może narzekać
    Zdzira, bez urazy. Coś mi się wydaje, że piszesz co wiesz. Ile znasz osób które wymieniały pierścienie czy panewki w tym silniku? Ja nawet nie słyszałem żeby ktoś tam grzebał. Uszczelki pod kolektorami ssącymi wymieniasz raz na 150-200tyś km. Chyba wydatek 1300zł na tyle kilometrów to nie jest przesada? Kłopotliwa jest wymiana świec, ale bez przesady. Remonty skrzyni jeżeli się komuś przytrafią to już pech kupującego. Jeżeli jest prawidłowo eksploatowana z wymianą oleju etc., to co ma się psuć? Koszt, wtedy jest to prawda, tak jak w każdym innym modelu. Ale to, jak już pisałem, pech.
    monster_pl

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Ja miałem m70 i powiem jedno - nigdy więcej ;) W tak starym samochodzie to przerost formy nad treścią...

  10. #40
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,286
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Tu już zdania mogą być podzielone ;) Np brat mój kiedyś miał e34 530 V8 i też powiedział że nigdy więcej :) zależy od tego jak się auto sprawuje

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •