Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: [elektronika] 735i błędy Valvetronic (VVT)

  1. #21
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Byłoby świetnie, na pewno będą osoby, które chętnie skorzystają! Już po mojej wizycie na pewno częściowo się zwróci :) Z wielką niecierpliwością czekam na informacje, moje biedne auto także! :)

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    89
    BMW
    e65 745
    Skąd
    wodzislaw slaski
    Ja mam od kilku dni ten sam problem z 745 . Rano po paru kilometrach wyświetla komunikat:
    <awaria silnika redukcja mocy >

    Muszę zgasić silnik i ponownie odpalić i problem znika. Zauważyłem też, że ten błąd wyskakuje w momencie jak silnik osiąga właściwą temperaturę pracy.

    Na kompie diagnostycznym wyskakuje komunikat:
    <wewnętrzna awaria systemu Valvetronik>

    Zmieniłem Valvetroniki na nowe a problem dalej jest.
    Elektryk który jest super szpecem twierdzi, że wina nie jest po stronie elektrycznej tylko mechanicznej. Ponoć mogą wprowadzać błąd czujniki położenia wałków rozrządu.
    Ale to wszystko są domysły. A mi się nie uśmiecha wywalić kasy na domysły.
    Musi przecież być ktoś w tym kraju ktoś kto walczył już z tym problemem.

  3. #23
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Cytat Zamieszczone przez lajba2
    Ja mam od kilku dni ten sam problem z 745...
    Jeśli ten sam problem to czy wywala u Ciebie ten błąd co u mnie:

    285E VVT-Control unit internal failure

    ?

    Wskazuje on na komputer valvetronika, któremu (z informacji, które posiadam) trzeba zmienić oprogramowanie lub wymienić go na nowy.

    Ty rozumiem wymieniałeś same valvetroniki (tzw. Actuator), a nie jednostkę sterującą?

  4. #24
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Podsumuje mój temat i problem. Po długim czasie okazało się, że błąd:

    285E VVT-Control unit internal failure

    I inne błędy spokrewnione, które miało moje auto.

    Dotyczyły uszkodzonego komputera valvetronika.

    Potwierdzam gdyż pomogła wymiana tego modułu, nie programowałem starego, tylko właśnie wymieniłem na inny, prawdopodobnie u mnie była uszkodzona pamięć modułu więc programowanie mogłoby nic nie dać.

    Auto jeździ już jakiś okres bez tych błędów i objawów, które miało.

    Jakby ktoś chciał znać szczegóły proszę pisać.

    P.s. Dzięki Greg38 za wiele cennych informacji, wskazówek na temat diagnostyki, programowania, potrzebnego sprzętu!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •