Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: [elektronika] 735i błędy Valvetronic (VVT)

  1. #11
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Zolta to opps a pomaranczowa ops.



    Lecz Gt1 glowica to nie opps

    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Cytat Zamieszczone przez Greg38
    - poprzez glowice opps (niestety takiej nie mam a koszt to okolo 1000 € i narazie nie zamierzam kupic)
    Dokładnie, z tego co już wiem to w taki sposób byłoby trzeba się tym zająć.

    Oprócz głowicy OPPS potrzebne jest oprogramowanie z tego co mi mówiono?

    Widziałem, że warsztaty w Bydgoszczy mają takie głowice OPS lub OPPS (nie jestem teraz pewien) jednak z programowaniem nikt się nie wychylił. Domyślam się, że nie posiadają oprogramowania, które trzeba podegrać do auta. Nie każdy wszystko mówi jak przyjeżdża klient, dlatego udałem się do ASO BMW na programowanie.

    Jeśli coś źle pisze, proszę o poprawienie, dopiero poznaje temat.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Cytat Zamieszczone przez Greg38
    Zolta to opps a pomaranczowa ops.
    Aha, to mi też się rozjaśnił temat.

  4. #14
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Programowanie (nie mylic z kodowaniem) zrobie, jesli ktos sobie zazyczy na wlasne zyczenie. Niestety wiekszosc nie zna procedury wgrywania lub nie zachowuje waznych dla tego procesu rzeczy.
    Problem polega na tym iz trochu brak cierpliwosci lub niewiedzy i sterownik siada.

    Myslalem tez juz nad zakupem opps, lecz tylko po to, aby raz na rok zrobic upgrade, to mi troche za drogo.
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Ja pojechałem do ASO na programowanie i rachunek miał wyjść razem 9 tyś. bo sprawną nawigacje chcieli wymienić, żeby przeprowadzić programowanie całego auta (Dokłady opis wyżej) :)

    Nie wiem co myśleć o czymś takim, czy może powinienem mieć pretensje do ASO, które kilka lat temu wymieniało tą nawigacje na gwarancji! Brak słów!

  6. #16
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Raz na rok to i do ASO można podjechać - wyjdzie taniej niz 1000Euro :)
    W Aso to ponad 1000 Euro prawie na dzien dobry wychodzi :D !
    I wlasnie 2 dni temu sie musialem przekonac w starej e39 z 2000 o braku kompetencji lub checi lub wiedzy uw aso.

    Sylwek z calym szacunkiem, ale niestety uslugi w aso (nie tylko bmw) nie sa adekwatne do ceny. A podejsciu do klienta juz ani nie mowie.

    Jakbysmy sie wspolnie zrzucili na glowice byloby o wiele taniej z nasza wiedza.

    Wkrotce bedzie i ista na laptopa z icomem clonem :]
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Cytat Zamieszczone przez Greg38

    Jakbysmy sie wspolnie zrzucili na glowice byloby o wiele taniej z nasza wiedza.

    Wkrotce bedzie i ista na laptopa z icomem clonem :]
    Jestem chętny do zrzucenia się na potrzebny sprzęt jeśli będzie więcej zainteresowanych. Myśle, że warto zainwestować jeśli chce się jeździć tymi autami prze lata, nawet zmieniając model, a nie markę.

    Ja mam w planach pojeźdzć przynajmniej 2-3 lata przedliftowym E65, z czasem przesiąść się na poliftowe E65 lub ew. X5 jeśli życie pozwoli, więc tylko w moim przypadku przez lata może być potrzeba skorzystania z tego typu sprzętu, a przy tych autach raczej będzie na tyle często, że wydam więcej na jeżdżenie do ASO.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    474
    BMW
    e65 745..e46 330 M Sport....e30 325 Turbo..E38 728iA M Sport..BMW e39 M5 439bhp..BMW E60 525 M Sport
    Skąd
    uk,kent
    Zgadza sie odnosnie cirpliwosci do programowania przez OBD.
    Mam odpalonego DIS i Progmana i predkosc transferu to nie jest jego najlepsza strona. :D
    "Driving a fast daewoo lanos is like coming out of the closet. It suprises every one at first, but in the end your still gay."

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar MarcinByd
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    48
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    BDG
    Błąd katalizatora, o którym wspomniałem na początku tematu został wyeliminowany, okazało się, że cewka sobie padała co jakiś czas.

    Jednak błędy valvetronica wracają cały czas:

    285E VVT-Control unit internal failure
    2865 Power supply limit VVT-emergency

    Ten pojawił się ostatnio pewnie jest powiązany z tymi wyżej wymienionymi:

    27F3 CAN-Timeout VVT-Control unit

    Auto czasami przy pojawieniu się tych błędów wejdzie w tryb awaryjny jak sądzę, po ponownym odpaleniu jedzie normalnie. Zdarza się, że nie wchodzi w tryb przy wyskakującej kontrolce silnika i tych błędach.

    Cały czas nie wiem co mam z tym robić, w Bydgoszczy na obecną chwile nikt mi nic nie powiedział po za domysłami, że może pomóc przeprogramowanie modułu valvetronica, ale tego nie robią, a ASO chce wymienić sprawną nawigacje za 8 tyś., żeby spróbować przeprogramować moduł valvetronica i całe auto razem z tym.

    Nic nie idzie do przodu więc odświeżam temat.

    Czy jest ktoś u nas w kraju kto miał do czynienia z problemami valvetronica, takimi błędami, czy ktoś coś wie na ten temat?

  10. #20
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Moze wkrótce zakupie głowicę...pertraktuje cenę
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •