Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 41

Wątek: [ wnetrze] Wymiana nagrzewnicy

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...78&hg=64&fg=15

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...05&hg=64&fg=15

    Z tego wynika ze nie ma znaczenia marka grzejnika, oringi sa takie same montowane i w takich samych ilosciach.

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Panowie a co jeśli ja mam inny typ zespołu grzewczego ten bez filtra kabinowego (1989) jest troche nie jasności bo ktoś kiedyś mówił że w 88 miał kabinówkę. Ale chodzi mi o coś innego nagrzewnica jest zalepiona brudem i nie dmucha już tak mocno jak bym chciał więc czeka mnie demontaż i wartało by przedmuchać i oczyścić chłodniczkę ale ja jednak bym już wolał przełożyć cały zespół grzewczy z nowszej E32 tak aby miał filter kabinowy i nagrzewnica się nie mogła zapchać jak to z tym będzie zespół różni się czymś pozatym że ma filtr? będzie pasować bez przeróbek w uchwyty oryginalne oraz w wiązke elektryczną czy jeżeli mam 735 to mogę zastosować zespół np z 750? Bo poprostu chcę ten samochód potrzymać a wygodniej jest przecież zmieniać filtry niż oczyszczać zalepioną chłodniczkę.. troche dziwna sprawa bo jak już nie ma filtra to szczelinki powinny być większe żeby wszystkie pyłki i brudy się wydostały nawet i do środka to i tak było by to lepsze niż zostawanie tam i zmiejszenie przepływu powietrza
    Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 30-03-2011 o 15:50

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    A moze sam wentylator juz ci sie knczy jak nie wieje. Bo osobiscie dziwi mnie to ze moze wiac slabo bo jest zasyfiona nagrzewnica i przez to ze filtra nie ma. Wczesniej mialem Vectre A i tez byla bez filtra a wialo ostro, braciak ma 23 letniego Merca W124 z klima ale filtra nie ma i tez wieje jak zle.
    Jeszcze moze masz same kratki i tunele pozapychane liscmi itp. ojciec mial tak kiedys w Audi 100, tez niewialo a w tunelach mial kupe lisci i innego gowna.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    Cytat Zamieszczone przez tom_0808 Zobacz posta
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...78&hg=64&fg=15

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...05&hg=64&fg=15

    Z tego wynika ze nie ma znaczenia marka grzejnika, oringi sa takie same montowane i w takich samych ilosciach.
    siemens nie jest to aut z klima i sa tylko 3 oringi a do aut z klima 5 oringow
    Ostatnio edytowane przez luki730i ; 13-04-2011 o 18:14

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    Cytat Zamieszczone przez KaczyDJ Zobacz posta
    Panowie a co jeśli ja mam inny typ zespołu grzewczego ten bez filtra kabinowego (1989) jest troche nie jasności bo ktoś kiedyś mówił że w 88 miał kabinówkę. Ale chodzi mi o coś innego nagrzewnica jest zalepiona brudem i nie dmucha już tak mocno jak bym chciał więc czeka mnie demontaż i wartało by przedmuchać i oczyścić chłodniczkę ale ja jednak bym już wolał przełożyć cały zespół grzewczy z nowszej E32 tak aby miał filter kabinowy i nagrzewnica się nie mogła zapchać jak to z tym będzie zespół różni się czymś pozatym że ma filtr? będzie pasować bez przeróbek w uchwyty oryginalne oraz w wiązke elektryczną czy jeżeli mam 735 to mogę zastosować zespół np z 750? Bo poprostu chcę ten samochód potrzymać a wygodniej jest przecież zmieniać filtry niż oczyszczać zalepioną chłodniczkę.. troche dziwna sprawa bo jak już nie ma filtra to szczelinki powinny być większe żeby wszystkie pyłki i brudy się wydostały nawet i do środka to i tak było by to lepsze niż zostawanie tam i zmiejszenie przepływu powietrza
    ja mialem 89 i mikrofiltr mialem vin da09363.
    ale slabo dmuchalo po wymiennik od klimy puszczal troche gazu z olejem i zaklejalo zeberka(oprocz tego poprzednik usunal mikrofilt bo chyba byl dla niego za drogi)
    ale zmienilem auto i mam z glowy. :) mialem wymienniki ale czasu brakowalo zeby zmienic

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    Dobrze ze luki czuwa, zeczywiscie sa 3szt. A szperajac na necie znalazlem jeszcze jedna inst. wymiany ori. i grzejnika : http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1328893

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    No ja nie mam jest to 06.1989 i konstrukcja wygląda tez tak ze nie ma i nie było mogę tylko wyjąć miecz a dalszego plastiku nie bo jest na stałe nie tak jak na schematach wyjmowalne wieczko a jest zalepiona tak jak na E32masscom przykład bo przyświeciłem latarką jak to wygląda i jest pełno kurzu takiego powlepianego i nie da sie wyczyścić bez wyjmowania Poprostu zależy niektóre bez filtra nawet 88 dmuchają jak marzenie ja miałem pecha bo mi zalepiło. Może luki miałeś starszą miesiącem albo inny zespół ci już wsadzili moja niestety ale wygląda tak. nie działa strona masscom i nie wstawie zdjecia zalepionej chlodniczki
    Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 30-03-2011 o 22:37

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar aras232
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    285
    BMW
    bmw 730(e32)i bmw 740i (e38)powrót bmw 730(e32)
    Skąd
    Zielonka
    wyciągnąłem cały zespól grzewczy i po oględzinach za wiele to z niego nie zostało praktycznie wszędzie się kruszy klapy są tylko do połowy reszta odpadała w rekach,obudowa cała popękana wcześniejsze naprawy albo pseudo naprawy i teraz moje pytanie zmuszony jestem kupić całą obudowę i tak jak kolega pisał czy da rade wrzucić od nowszego modelu cały zespół grzewczy z cała wiązką i czy komputer nie będzie pokazywał błędów.wydaje mi się ze mam jakąś nietypową instalacje do klimy parę zdjęć http://img405.imageshack.us/img405/1463/dsc00074ux.jpg
    http://img28.imageshack.us/img22066/dsc00077jg.jpg
    http://img3.imageshack.us/img3/453/dsc00085hvi.jpg kable wystające z panela odpowiadają za klimę nawiew na szybę i obieg wewnętrzny.
    KaczyDJ sprawdź czy nie masz popękanej obudowy u mnie wiało też kiepsko grzejnik i nagrzewnice miałem dość czystą problem był z dziurami bo zamiast lecieć powiedzmy na nogi połowa uciekała pod deskę

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Być może i jest gdzieś nieszczelność obudowy sam mam takie wrażenie bo mimo że wiatrak mam praktycznie na maks obrotach to jakoś tego wiatru nie czuć nie to co w innych E32. Środkowe zdjęcie nie działa, nie brałem się za to bo wezmę się dopiero w wakacje bo teraz co zobaczyłem to zasywioną garzewnice lub ten radiator od klimy ale od strony miecza to co ja zobaczyłem? chyba to była nagrzewnica i wiem tylko tyle że jest brudna ale moze mimo brudu powinno dmuchać a powiedzcie mi bo np siła dmuchania osłabia się wtedy gdy biorę na ciepłe powietrze zimne dmucha sporo mocniej ale i tak nie satysfakcjonująco

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar aras232
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    285
    BMW
    bmw 730(e32)i bmw 740i (e38)powrót bmw 730(e32)
    Skąd
    Zielonka

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •