Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Wątek: Silnik 6.7 V16 w bmw e32

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    nie chodzi o głośność bo miałem głosniej w stage 1 ale o dźwięk na wolnych obrotach co d obezgłośności to dla każdego co lubi ja kocham dźwięk starych samochodów i ryk V8 nic na to nie poradzę dzięki Jakub :) następnym razem w ogóle musisz mnie przez kolano przełożyć bo skoro myślisz o e-32 a ja nawet przejażdżki jako kierowcy Ci nie zaproponowałem sorka

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Hermesso
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    359
    BMW
    ♥BMW♥
    Skąd
    Warszawa
    BMW E31, 865i

    Wariant 1 - skrzynia automatyczna, 4-biegowy ZF:

    Przyspieszenie (start z poziomu 800 obr/min, bez żadnych "sztuczek"):
    0-40 km/h - 2,1 s.
    0-60 km/h - 3,2 s.
    0-80 km/h - 4,3 s.
    0-100 km/h -5,7 s.
    0-120 km/h - 8,1 s.
    0-140 km/h - 10,1 s.
    0-160 km/h - 12,7 s.
    0-180 km/h - 16,5 s.
    0-400 m - 14,0 s. (165,5 km/h)
    0-1000 m - 25,1 s. (220,0 km/h)

    Elastyczność:
    60-100 km/h (kick-down) - 2,5 s.
    80-120 km/h (kick-down) - 3,7 s.
    80-140 km/h (kick-down) - 6,9 s.
    Prędkość maksymalna 298,3 km/h (4. bieg, 5080 obr/min)

    Zużycie paliwa (wg normy USA):
    miasto - 20,1 l/100 km
    autostrada - 14,6 l/100 km
    średnio - 17,7 l/100 km

    Wariant 2 - skrzynia manualna (6-biegowy Getrag):

    Przyspieszenie (start z poziomu 1300 obr/min zakończony "strzałem" sprzęgła):
    0-40 km/h - 1,6 s.
    0-60 km/h - 2,3 s.
    0-80 km/h - 4,1 s.
    0-100 km/h - 5,4 s.
    0-120 km/h - 7,7 s.
    0-140 km/h - 9,7 s.
    0-160 km/h - 12,0 s.
    0-180 km/h - 15,6 s.
    0-400 m - 13,6 s. (166,9 km/h)
    0-1000 m - 24,5 s. (221,3 km/h)

    Elastyczność:
    60-100 km/h (2. bieg) - 2,4 s.
    60-100 km/h (3. bieg) - 3,7 s.
    60-100 km/h (4. bieg) - 5,5 s.
    60-100 km/h (5. bieg) - 7,6 s.
    60-100 km/h (6. bieg) - 10,3 s.
    60-140 km/h (od 2. biegu wzwyż) - 6,7 s.
    80-120 km/h (3. bieg) - 3,6 s.
    80-120 km/h (4. bieg) - 5,3 s.
    80-120 km/h (5. bieg) - 7,1 s.
    80-120 km/h (6. bieg) - 9,6 s.
    80-160 km/h (od 2. biegu wzwyż) - 7,9 s.

    Prędkość maksymalna - 301,0 km/h (6. bieg, 5080 obr/min).

    Zużycie paliwa (wg normy USA):
    miasto - 26,9 l/100 km
    autostrada - 15,3 l/100 km
    średnio - 21,7 l/100 km

    ***

    Test porównawczy
    BMW 750iL <-> BMW 765iL

    Układ cylindrów: V12 <-> V16
    Stopień sprężania: 8,8:1
    Pojemność: 4988 ccm <-> 6651 ccm
    Moc: 300 KM przy 5200 obr/min <-> 408 KM przy 5200 obr/min
    Moment: 450 N-m przy 4100 obr/min <-> 637 N-m przy 3900 obr/min
    Maksymalna prędkość obrotowa: 6000 obr/min
    Skrzynia automatyczna, 4-biegowa ZF 4HP24 (przełożenia 2,48 / 1,48 / 1,00 / 0,73).
    Przekładnia główna o przelożeniu 3,15 <-> 2,81
    Masa testowa 1910 kg <-> 1980 kg
    Opony 225/60-15
    Współczynnik oporów powietrza 0,32. Rozstaw osi 2945 mm, szerokość 1845 mm, wysokość 1400 mm, prześwit 120 mm.

    Wyniki testu:
    Przyspieszenie (start z poziomu 800 obr/min, bez żadnych "sztuczek"):
    0-40 km/h – 2,5 / 2,0 s.
    0-60 km/h – 3,8 / 3,1 s.
    0-80 km/h – 5,2 / 4,2 s.
    0-100 km/h – 7,8 / 6,2 s.
    0-120 km/h – 10,2 / 8,0 s.
    0-140 km/h – 13,9 / 10,2 s.
    0-160 km/h – 17,9 / 13,6 s.
    0-180 km/h – 22,9 / 17,0 s.
    0-400 m – 15,6 s. (148,5 km/h) / 14,1 s. (163,3 km/h)
    0-1000 m – 27,9 s. (194,0 km/h) / 25,4 s. (211,8 km/h)
    Elastyczność:
    60-100 km/h (kick-down) – 4,0 / 3,1 s.
    60-140 km/h (kick-down) – 10,0 / 7,1 s.
    80-120 km/h (kick-down) – 4,9 / 3,8 s.
    80-160 km/h (kick-down) – 12,7 / 9,5 s.
    Prędkość maksymalna 247,3 km/h (4. bieg, 5170 obr/min) <-> 273,7 km/h (4. bieg, 5090 obr/min)

    Zużycie paliwa (wg normy US):
    miasto – 18,2 / 21,6 l/100 km
    autostrada – 13,7 / 16,1 l/100 km
    średnio – 16,2 / 19,1 l/100 km
    Ostatnio edytowane przez Hermesso ; 09-06-2013 o 11:18

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    251
    BMW
    e38 740iL 98'
    Skąd
    Raszyn
    no, wrażenia z jazdy musiały być :p osiągi bardzo ładne :) i ta elastyczność :D

  4. #34
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Kawał potwora :)

  5. #35
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,668
    BMW
    e2431gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Odgrzeję deko kotleta.

  6. #36
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Ale bym wciągał przez te wloty małe grety.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    792
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Eeeee podsufitka jej wisi

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    397
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Silnik pokazali tylko nie dali posłuchać, czyli jak lizanie lizaka przez szkło ....

  9. #39
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez jpj Zobacz posta
    Eeeee podsufitka jej wisi
    i kontrolka bagsow zaklejona czarna tasma....
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  10. #40
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    i kontrolka bagsow zaklejona czarna tasma....

    Jak już tak się, to jeszcze rdza na wlotach.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •