gilu_e32 pierwsza sprawa to ustal ILE płynu znika na 1000 km.

Jeśli ubytek jest duży to zobaczysz niższy poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym po każdym ostygnięciu silnika.

Wyklucz wycieki - w tym także nagrzewnice i przede wszystkim chłodnice.

Jeśli będziesz miał całkowitą pewność że nie ma żadnych wycieków, a zgodnie z tym co napisałeś płyn nie idzie w olej, to jest jeszcze jedna możliwość.

Napisz jak sprawdzisz, postaramy się pomóc.

Motor M30 bywa złudny pod tymi względami, gdyż objawy poważnych awarii zazwyczaj występuja bardzo stopniowo, nie zmieniając pracy silnika w zauważalny sposób nawet przez wiele tysięcy km.

♣♣♣♣
Do "młodego wilka" powyżej - ignorowanie komunikatow o niskim poziomie chłodziwa to niedbalstwo i głupota, tak samo jak użytkowanie auta z niesprawnym układem chłodzenia, o czym świadczy wychodzenie wskaźnika za połowę skali.

Puste słowa które masz w podpisie są zaprzeczeniem tego co piszesz na forum.
Wobec użytkownika siudema jest to z twojej strony całkowity brak szacunku.