Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: 740i 94r. kopci i gubi obroty !!

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar Adam221
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    55
    BMW
    BMW 740 e38
    Skąd
    Poznań
    witam
    przez silniczek krokowy mogą ci obroty na postoju wariować
    pozdrawiam
    ......

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Z tymi obrotami trochę poczekaj. Jak przez odmę olej leciał w dużych ilościach to teraz musi się to wszystko trochę "oczyścić". Tak mi się wydaje - chyba, że ściągałeś kolektor i czyściłeś od środka. A z ABS to zacznij od kostek elektrycznych w nadkolach (rozruszaj je). Właśnie to przerabiałem z tyłu - nawet nie trzeba zdejmować kół - wystarczy lewarowanie i dobry dostęp jest. Powodzenia.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    53
    BMW
    e38 4.0 94r
    Skąd
    kielce
    Bylem dzisjaj na komputerze i wyszlo zero bledow oprocz abs tylni lewy , ale mechanik znalazl chyba przyczyne zlych obrotow zaraz pod kolektorem idzie na calej dlugosci aluminiowa rurka ktora jest chyba od zasysania powietrza i byla ona tak jak by nie do konca nasunieta , delikatnie nasunal ja dlugim srubokretem o czywiscie tam prawie nie mam do tego dostepu ale ruszyl i tak jak by sie poprawilo no i teraz dalem znowu auto zeby to poprawili . A co do wymiany odmy kolektor nie byl ruszany tak mowi mechanik , szkoda gadac nie ma w tym kraju dobrych lekarzy i mechanikow !! tragedia , no ale zobaczymy czy nastapi poprawa jak nasuna ta rurke mam nadzieje , czujnik zaraz zamawiam i we wtorek do wymiany ! :medit: :medit: :medit:

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    słuchaj jak mechanik ci wymieniał odme to musiał tę rurkę rozłączyc i pewnie zapomnial zapiąc zpowrotem... do tego jest tam taki zatrzask z blaszki i oring w srodku ta rurka to własnie odpowietrzenie skrzyni korbowej

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    53
    BMW
    e38 4.0 94r
    Skąd
    kielce
    Mechanik twierdzi , ze nie ruszal kolektora przy wymianie odmy , rurke odpowiedzialna za zle obroty troszke poprawilismy jest troszke lepiej ale nie tak jak powinno byc , tak jak mowie tam przy kolektorze nic niby nie bylo ruszane , dlatego jak mi radzicie co powinienem zrobic co sprawdzic zeby wszystko bylo jak trzeba. Moze wymienic uszczelek pod kolektorem bo na komputerze nic nie wykrylo a ewidentnie slychac gdyies w okolicach tej rurki lewe powietrze . Co radzicie :razz: :medit:

  6. #16
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez bobas
    rurke odpowiedzialna za zle obroty troszke poprawilismy jest troszke lepiej ale nie tak jak powinno byc , na komputerze nic nie wykrylo a ewidentnie slychac gdyies w okolicach tej rurki lewe powietrze . Co radzicie
    Połącz te rurki tak jak należy a nie troszkę, może będzie po problemie.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    53
    BMW
    e38 4.0 94r
    Skąd
    kielce
    Witam dalem dzisjaj auto do niby specjalisty od bmw zobaczymy co on powiem , ale ja jescze chcialem sie poradzic . Tak jak pisalem wczesniej moja 7 ma bardzo dziwne telepanie na postoju trzesie cala buda , jak tylko sie dotknie gazu wszytsko pracuje lepiej ale co jeszcze jest nie tak to ,ze smierdzi nie spalona do konca benzyna i dzisjaj jadac do mechanika samochod tak jak by na chwila wrocil do normalnej pracy cicho i spokojnie pracowal silnik czuc bylo lekkie przeskokoi w wydechu ale poprawa byla znaczna. Takze jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly prosil bym o porady.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    53
    BMW
    e38 4.0 94r
    Skąd
    kielce
    Witam mam caly czas problem z lekkim bujanie samochodu , wymianilem odme , kolektor bo uszkodzili (zalozyli od 3,5 v8 do 4.0 V8 m60 nie wiem czy tak powinno byc??) uszczelka pod kolektorem wymianiana . swiece tez , zadnych bledow na komp. nie ma , mam tylko do wymiany gume od przeplywomierza ktora idzie do przepustnic i laczy tez sie z silnikiem krokowy zamowiel ja , ale nie sadze ,ze to jest przyczyna . Prosilbym o jakies sugestie

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    3,5 ma chyba mniejsze kanały dolotowe, tak jak silnik na vanosie.
    Powinieneś mieć kolektor taki jak ten po prawej stronie na poniższym zdjęciu:

    Może to też już Ci powymieniali ale wole zapytać, oringi co uszczelniają wtryskiwacze? U mnie były sparciałe i rozlatywały się w rękach. Sprawdź też przewód łączący kolektor z serwem od hamulców.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    168
    BMW
    E38 730d moje ex:e34 524td,e32 730,e39 525td,e38 728,e38 740,e38 740
    Skąd
    Kołobrzeg
    kolego bobas mam ten sam problem za na jalowym delikatnie buja.dzisiaj wymienilem odme uszczelke kolektroa dolotowego i szczelke pod pokrywac zaworow i dalej trzepie mechanik powiedzial ze nie ma pojecia od czego mowi ze wszystko dla niego jest ok.na komppie tez zero bledow

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •