Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: [opony] Run Flat - czy warto?

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Moje zdanie jest takie: świetne ale jeśli masz czujniki ciśnienia, bo jak nie to możesz jeździć i jeździć zanim wpadniesz na to że nie masz tyle powietrza co potrzeba....
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    250
    BMW
    e32 730i m30b30
    Skąd
    Skierniewice
    Wszystko fajnie ale zapomnieliście koledzy o jednej rzeczy więc pozwolę się dołączyć do dyskusji ;)... z runflatami jest jeszcze jeden problem, jak złapiesz kapcia to nie licz, że ci ktoś taką oponę naprawi ( no chyba że masz mega szczęście), nie wiem czy w ogóle isteniej zakład naprawiający runflaty. A z racji, że oponka troszkę kosztuje to średnio opłacalny zakup :/

  3. #23
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez YBSA
    Jeżeli chodzi o tanie opony to polecam koreańskie Kumho i chińskie Wanli. Wanli opalałem na 304 konnym aucie gdzie opony zmieniałem co 3-4 miesiące, Szkoda mi było kasy aby zostawiać na asfalcie markową oponę dlatego kupowałem chinole. O dziwo trzymały się podobnie jak Pirelli P-Zero. Trochę gorzej w deszczu ale za tę kasę...
    Chyba masz jakąś znieczulicę :)
    Ja również używałem wielu marek opon bo przy moim stylu jazdy też wystarczają mi na niedługo i ja twierdze, że już Dunlop jest dramatem a Ty nie czujesz różnicy pomiędzy Pirelli a Kumho??!! No to ja wymiękam. Kumho to dla mnie jedno z najgorszych gówien i jest to koreański producent w to miejsce możesz zabrać równie beznadziejnego Hankooka który jest dużo wytrzymalszy od Kumho a opony robią niemal identyczne.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  4. #24
    Panowie - celem wyjasnienia.

    Do RSC jest konieczny system kontroli cisnienia w oponach. To obowiązek przy homologacji jak oczyszczanie reflektorów przy ksenonach. Nie ma fabrycznego RSC bez kontroli cisnień :)

    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Gdyby miały sens bytu to były by oferowane przez producentów aut a jak wiemy pomysł szybko spalił na manetce i te opony szybko znikły z fabrycznie nowych samochodów.
    Tego posta jakos nie rozumiem.... Jak dobrze wiemy niemal wszystkie nowe BMW sa z oponami typu RSC

    Przypomnę równiez żę własnie E65 ma pełnowymiarowe koło zapasowe więc pierwsze roczniki nie miały kontroli ciśnień - konkretnie zmierzam do słoneczek ;)

    Sam ma słoneczka w E38 i na zwykłych oponach jest juz tak sobie... :D W tym roku przerobiłem rozmiary `16, `17, `18 i `19 i stwierdzam ze najbardziej odpowiednie pod względem komfort/prowadzenie sa koła `18. Oczywiscie na pełnowymiarowych zwykłych oponach
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •