Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Wątek: Nowe auta coraz gorsze

  1. #21
    Początkujący Użytkownik Awatar XDiSC520
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    26
    BMW
    e39 --->e38
    Skąd
    Kraków
    100 tys kilometrów to śmieszny przebieg. Dołóż do tego jeszcze 300 tys zobaczysz w jakim stanie będzie auto. Obecnie nie produkuje się aut które będą robić duże przebiegi. W pewnym momencie ich naprawa będzie nieopłacalna. Tak jak mówią koledzy wyżej auta z nastawieniem na jakość były robione do końca lat 90. I chyba to już się nie zmieni.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    108
    BMW
    BMW E39 540iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    W124 300d aut, klima i auto dożywotnie o ile teraz wyrwie sie prawdziwą igłe...
    Zgadzam się pośrednio ;)
    Sam takim teraz jeżdżę, ściągnięty z CH od pierwszej właścicielki, serwisowany w ASO co zostało potwierdzone - drogi ale bezawaryjny - pod warunkkiem jak w kazdym samochodzie, że serwis jest robiony regularnie.

    Niestety te samochody były i są wykorzystywane żeby je zarżnąć - po co wymieniać polej, skoro dobrze jeździ, po co regulować ASB skoro jeszcze aż tak mocno nie szarpie, o wymianie oleju w ASB nawet nie wspominam - bo po co.

    To sa idioto-odporne smaochody, ale niestety na skończonych kredynów, ządna mechanika odporna nie będzie ;)

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez Weeb
    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    W124 300d aut, klima i auto dożywotnie o ile teraz wyrwie sie prawdziwą igłe...
    Zgadzam się pośrednio ;)
    Sam takim teraz jeżdżę, ściągnięty z CH od pierwszej właścicielki, serwisowany w ASO co zostało potwierdzone - drogi ale bezawaryjny - pod warunkkiem jak w kazdym samochodzie, że serwis jest robiony regularnie.

    Niestety te samochody były i są wykorzystywane żeby je zarżnąć - po co wymieniać polej, skoro dobrze jeździ, po co regulować ASB skoro jeszcze aż tak mocno nie szarpie, o wymianie oleju w ASB nawet nie wspominam - bo po co.

    To sa idioto-odporne smaochody, ale niestety na skończonych kredynów, ządna mechanika odporna nie będzie ;)
    Dlatego wspomniałem, ze musi to być igła aby ją dożywotnio jeździć - oczywiscie ja zawsze biore pod uwage bieżący serwis który i tak w tym aucie drogi nie jest (oleje, filtry itd). A to że u nas ludzie nic przy autach nie robią to juz pozostawie bez komentarza, chociaż dzięki nim wiem że te auta są zajebiste hehe

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •