Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 66

Wątek: [ pozostale] Kilka pytań odnośnie e32:)

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Eeee terroryzować mnie tu chcą kurcze ja Was sterroryzuje :P :D

    A tak serio sprawdziłem ostatnio Irku i na konsoli mam literkę M a po przesunięci na nią włączył się tryb zimowy hahaha czyli ktoś chyba plastik sobie zmieniał kiedyś hehehe

    ale mnie to bardzo cieszy zacząłem się mniej bać zimy choć, żeby to auto było słabe ruszając z 2 biegu to bym nie powiedział :]

    Co do bania sie automatu w 740, żeby naprawa syzła z 4-5 tysięcy to by musiały poleciec chyba wszystkie lementy w skrszynia zazwyczaj starcza około 2,5 do max 3 tysięcy i mam skrzynię jak nówkę

    a w manualu co kupisz na dzień dobry sprzęgło możesz z dociskiem zmienić wątpię czy 1 tysiąc starczy a dwumas też występuje w manualu i kosztuje następne 1,5 koła :)

    W życiu nie kupiłbym 3,0 z obecna wiedza, koszty serwisu te samo co w 4,0 a mocy spooooro mniej :) Dla przykładu ja ostatnio obrobiłem E-38i o mocy około 205KM to teraz spróbuj wywinąć taki numer 730 :) Mina kolegi z 3er bezcenna :)

    A jak chcesz kłaść gaz to tym bardziej 4,0 o nie odczujesz tego, że pali raptem te 3 litry więcej lpg jak 3,0.

    Po mieście jak ktoś tu napisał jeździsz sobie spokojnie do 2000 RPM i nie jesteś zawalidrogą.

    Aczkolwiek jak szukasz E-32 740iA w perfekcyjnym stanie za 7 koła to współczuje wydatków na auto :( Bo w tej cenie to można kupić aby sam silnik i skrzynie jak są w dobrym stanie :) Te auta maja teraz cenę bo są bardzo popularne do swapów :)

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    74
    BMW
    750iL
    Skąd
    Sin City
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Co do bania sie automatu w 740, żeby naprawa syzła z 4-5 tysięcy to by musiały poleciec chyba wszystkie lementy w skrszynia zazwyczaj starcza około 2,5 do max 3 tysięcy i mam skrzynię jak nówkę
    większej bzduy w życiu nie słyszalem ;D

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Zakup jakiegokolwiek automatu w samochodzie tak starym i o takim przebiegu (większość ma grubo powyżej 200tyś i to na liczniku ;) ), a tym bardzie 740 ze skrzynią, która ledwo tam dycha i jest jeszcze wadliwa konstrukcyjnie jest ogromnym ryzykiem wg. mnie - i trzeba sie liczyć z koniecznością jej remontu. A żeby to zrobić dobrze to niestety 2,5 tyś nie wystarczy.


    Jeżeli dysponujesz odpowiednimi środkami finansowymi (na spalanie, utrzymania i ew naprawy) to możesz szukać 740 czy trochę tańszego ( w ogólnym rozrachunku ) 730 czy 735 w manualu. Ale jeżeli nie (a raczej tak jest skoro pytasz o gaz ) to ja bym się w nie porywał z motyką... i raczej został przy e36...

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    polecam w przeciwienstwie co do wypowiedzi innych uzytkownikow V8 3.0 manual spalanie nadzwyczaj niskie a osiagi przyzwoite.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Moja e32 730 v8 jedzie podobnie jak e36 325
    raczej jak 525i v24

    Osiągi BMW 525i E34 0-100: 8.6 sek

    325 z początków produkcji ma 7.9 potem 8.0

    a Twoje v8: 8.5 sek

    co do tematu to najtańsze w eksploatacji w E32 jeśli ma być automat to te z silnikami M30.


    Pozdrawiam

  6. #46
    Z00FY
    Gość
    "Dafi" Powodzenia w poszukiwaniu.

  7. #47
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    jeśli m30 to polecam 3,5 i tu juz do wyboru automat albo manual, jeśli m60 to 4,0

  8. #48
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez rodzinabmw
    polecam w przeciwienstwie co do wypowiedzi innych uzytkownikow V8 3.0 manual spalanie nadzwyczaj niskie a osiagi przyzwoite.
    Każdy chwali to co ma ;) Osiągi w V8 jak w b35 spalanie na tym samym poziomie a koszt utrzymania m30 jest tańszy.

    Ostatnio jechałem do zakopanego i spalanie z sandomierza do krk


    wiadome jazda bez szaleństw

    A średnie spalanie sandomierz-zakopane zakopane-sandomierz to 12,5L (liczę jazdę w krk i po górskich drogach)

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    a dlaczego nikt nie poleci koledze 750 :D :D spalanie minimalnie wieksze od 740, a kultura pracy ZADBANEGO V12 jest powalajaca :D

  10. #50
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez prezE32s
    a dlaczego nikt nie poleci koledze 750 :D :D spalanie minimalnie wieksze od 740, a kultura pracy ZADBANEGO V12 jest powalajaca :D
    bo:
    1. kolega planuje instalację LPG a dobry zestaw do V12 będzie kosztował 7-8tys.
    2. zapomniałeś dodać kosztów eksploatacji gdzie wiele rzeczy okołosilnikowych mnoży się x2 :]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •