Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: tuning silnika

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Robotę robią konkretną :D i ten dźwięk mmmm poezja.
    Gotowe kity jakiejś firmy z USA, są poza zasięgiem wielu zwykłych zjadaczy chleba (zdaje się że koło 12000 $ sobie liczą (kit z kompresorem mechanicznym wszystkie części potrzebne do montażu w zestawie, plug&play oczywiście).
    Samemu owszem można i wyjdzie znacznie taniej, jednak jest z tym masa roboty, szczególnie z umiejscowieniem i zainstalowaniem samego kompresora. Z pozostałą częścią komponentów raczej nie byłoby problemów.
    Można też auto powierzyć jakiejś rodzimej firmie tuningowej, ale jakie będą koszta nie wiem, pewno coś koło 10tyś PLNów.

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    47
    BMW
    e38 735i 99' e65 760i 04'
    Skąd
    Jawor / Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Rafciu
    A zapomniałem dodać że jeszcze lekko przerobiłem kolektory wydechowe, tzn rozwierciłem wloty, tuż przy łączeniu z głowicami. Niefartownie szkopy umieścili tam spawy, które zasłaniają pół kanałów :shock: . Może dzisiaj fotki jakieś ogarnę, to oblookacie :)
    a co z tym tez miałem się za to zabrać ale jakoś nie mailem odwagi:)
    Gdyby nie Niemce nikt z nas nie jeździłby w BEEMCE!!!

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Ku..wa zapomniałem o zdjęciach :P
    Postaram się jutro zrobić :)

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    65
    BMW
    e38 740iA
    Skąd
    Olkusz/Kraków
    no ja znalazłem turbo kit za 1000 dolców tylko musi być biturbo czyli x2 co daje 2000$ http://www.bmwpartswheels.com/turbo-...tage-1720.html

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    Rafciu moze jakas fotorelacja jak bedziesz zakładał rozrząd przydało by sie nam na forum?

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Fotki mam nawet sporo, silnik i rozrząd złożony, siedzi w aucie i mruczy, ale kilka problemów nastąpiło i nie za bardzo mam czas zrobić jakiś konkretny opis, co jest do czego. Na pewno mogę powiedzieć tyle, że silnik, jak i rozrząd jest prostą sprawą dla kumatej osoby.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    kolego Rafciu jak to jest z tymi fabrycznymi walkami?posiadam m60b40 i wydawalo mi sie jak uszczelki pod klawiaturami zmienialem ze walki sa regulowane:> ? :> jakies sruby tam byly...co myslisz?

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Tak, są regulowane wałki. Zarówno w m60, m62 bez vanosa i z vanosem. Można je przestawić o kilka stopni.

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    dasz jakies dokladniejsze info?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •