Miro, skąd Ty bierzesz takie informacje?

Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
E38 za stare na takie bajery
Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
Janku ale tu nie mowa o tym ,że skrzynia jest adaptacyjna mniej lub bardziej tylko o triku z elektroniczną przepustnicą której w E38 brak.
Nie pisz głupot o północy tylko idź spać wcześniej ,żebyś rano był monter.
Nawet w E32 750 były już dwie elektroniczne przepustnice... A w E38 750 przez cały okres produkcji oraz w silnikach M62TU, a więc 735 i 740 po liftingu. Nie wiem tylko jak sprawa wyglądała w przypadku silnika 2.8.

Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/...powietrza.html
A czym w takim razie sterujesz dolotem powietrza ?
Tak jak napisał Tommo, steruje się dawką paliwa, wyliczoną za pomocą ECU z danych z przepływomierza, czujnika temperatury dolotu i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Przesłana przez Ciebie przepustnica to tzw. klapa gasząca, dzięki której wyłączanie silnika przebiega spokojniej.