Dodałem u siebie fa:
+KPLC
+NL12
+NNIC
Przeprogramowalem skrzynie w Winkfp i jakby przestało kopać przy schamowywaniu do zera
Pojeżdżę jeszcze i dam znać co to dało więcej, bo jak narazie nie mam jak
Dodałem u siebie fa:
+KPLC
+NL12
+NNIC
Przeprogramowalem skrzynie w Winkfp i jakby przestało kopać przy schamowywaniu do zera
Pojeżdżę jeszcze i dam znać co to dało więcej, bo jak narazie nie mam jak
Panowie własnie sie tak zatanawiam czym to kopanie w plecy może być spowodowane? bo u znajomego tak jest a akurat w tej mojej ku..icy jedyne co działa tip top to skrzynia.
Wygniecione tloczki mechatronika
Podpowiem mu niech zmieni ten mechatronik bo dosłownie jak hamuje na światlach to takie jebut pod tyłkami czuć.
Niech zrobi to co napisałem wyżej może pomoże i tam
Ale nie musi. U mnie nie pomogło. Nadal kopię nawet ciut lepiej nie jest
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Warto spróbować
Mam pytanie do znawców skrzyni zwłaszcza do Sebka. Czy skrzynia do wymiany musi mieć takie same numery Stuckel? Czy może być np z diesla do 745i i czy np z 750i poliftowej będzie pasować do przedlifta?
Interesuje mnie odmiana całej skrzyni.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 07-02-2017 o 21:09
Musi mieć ten sam Stuckl. Nr. albo być na 100% z takiej samej wersji silnikowej.
Różnice pomiędzy skrzyniami będą np. w sterowniku czyli mechatronicu i samym oprogramowaniu a także w rozmiarze i typie konwertera.
Jestem w stanie według Stueckl. Nr. sprawdzić z jakiego auta pochodzi skrzynia.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!