Cytat Zamieszczone przez Rafciu
Twoja wypowiedź jest zagmatwana i nie bardzo wiem o co chodzi... Jak to sprawdziłeś, odpaliłeś silnik bez dekli, czy jak ten olej podałeś do magistrali?

Napinacz jest wytarty, czy ślizg łańcucha?

I kto, lub co ma załatwić Twój problem bo też jest to mało jasno opisane...

tak odpaliłem go na chwilke... nie mieszkam obecnie w pl i nie posiadam ze sobą sprzętu zeby podac cisnienie z zewnątrz. trochę ryzykowny sposób ale zdiagnozowac mozna.. taki sam przypadek miał mój brat w tym samym miejscu traciła cisnienie az sie wałki poprzycierały w głowicy.... w roli scisłosci wytarty mam slizg napinajacy .. problem tkwi czy naprawiac czy wymieniac, bo załóżmy ze zrobie łancuch slizgi plus vanosa i juz to mnie kosztuje około 4 tys i kto wie czy za miesiac może dwa nie siadzie cos głebiej... ja sprowadziłem te bryke.. kupiłem jako uszkodzoną, i nie mam pojecia jak ktos traktował ten motor wczesniej... ksiarzke miała prowadzoną do 137 tys i tyle miała w 2006 roku serwis potwierdził mi to za jedyne 35 euro... jednak co działo sie puzniej z tym autem to sie moge tylko domyslac, w skrzyni brakowało oleju silnik z wyciekami paski i rolki strasznie zurzyte