Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 113

Wątek: [audio] [e38] Wymiana głośników DSP półka tylna

  1. #81
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    87
    BMW
    EX e38 740i,narazie nie ma ale będzie
    Skąd
    Oława
    A pytałem się czy wejdzie czy nie to nikt nie odpowiedział teraz to tylko zostaje cięcie żywica i ogień :)

  2. #82
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i " angol 740
    Skąd
    ie
    Czyli do przed liftu moglo by podejs?? :D:D:D

  3. #83
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Jezeli gra lepiej od ori to ja bym uruchamial sprzet tnąco-wiercący, szczegolnie ze tego nie bedzie widac ;)
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  4. #84
    Początkujący Użytkownik Awatar marek2m
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    45
    BMW
    e38
    Skąd
    podkarpackie
    Szanowni forumowicze.
    Pozwolę sobie wypowiedzieć się w kwestii tych wszystkich problemów z głośnikami. Posiadam wersję po lifcie i z DSP. Gdy kupiłem autko jako 5 letnie muzyka grała w nim tak sobie to w drzwiach jeden głośnik nie grał to jedna strona subwofera nie domagała no ale cała reszta owszem grała z tym że też gdy dałem głośniej to głośniki zamieniały się w "pierdziawki". Temat odpuściłem bo myślałem że tak ma być co do jakości, a te 2 głośniki to sprawdzę przy okazji. Wreszcie tatusiowi syn wjechał na ambicję i zacząłem drążyć temat. Sprawdziłem głośnik w drzwiach-sprawny , subwofery-sprawne. Patrzę na wzmacniacz i myślę piec całkiem duży a tak marnie gra. Strach mnie ogarnął na myśl o sprawdzeniu instalacji bo każdy głośnik ma osobną parę przewodów. W ASO stwierdzili, że wzmacniacz DSP niedomaga. No niby gra ale nie tak jak powinien. Zacząłem poszukiwania. Dowiedziałem się że najnowsza odmiana DSP produkowana do chwili obecnej występowała w E53 po 2004 roku. Zdobyłem, włożyłem i....... oooodjazd Panowie. Wszystkie głośniki zaczęły grać i to zupełnie inaczej. Dostały normalnie "kopa". Głebokie basy, soprany super a efekty DSP marzenie. Nie jest to napewno to co profesionalny zestaw audio za ciężkie tysiące ale musiałbym być idiotą aby krytykować to co jest teraz. Odlot.
    P.S.
    Miałem wzmacniacz 65 12 6 905 119
    mam teraz 65 12 6 940 977

  5. #85
    Cytat Zamieszczone przez marek2m
    Miałem wzmacniacz 65 12 6 905 119
    mam teraz 65 12 6 940 977
    a czy wtyczki wszystko pasuje?? wystarczy przepiąc i hula?? ;)

  6. #86
    Cytat Zamieszczone przez komando
    a czy wtyczki wszystko pasuje?? wystarczy przepiąc i hula?? ;)
    Wszystko pasuje z tą różnicą, że nowsze wzmaki DSP wymagają kodowania.

  7. #87
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Wszystko pasuje z tą różnicą, że nowsze wzmaki DSP wymagają kodowania.
    Rozumie,a te które mamy obecnie to te starsze modele?? ;)
    Fajnie jakby ktos potwierdził teorie którą wysnuł marek2m :)

  8. #88
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    teoretycznie to problemem mogą być stare kondensatory... możliwe ze dlatego wzmacniacz niedomagał. Muszę to dostać w swoje ręce :D

    Johnny_Bravo, jeśli chodzi o montaż głośników to proponuję ci pomoc znam się na tym... :P

  9. #89
    Początkujący Użytkownik Awatar marek2m
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    45
    BMW
    e38
    Skąd
    podkarpackie
    Hej
    Szanowni Panowie wszyscy mamy/mieliśmy wzmacniacze starszej generacji. Miały pewne niedomagania i już (same kondensatory to może być powód, ale.... .Ilu z nas ma stare wzmacniacze na komodzie i jedno co w nich może niedomagać to potencjometry). Nawet taka firma jak BMW uczy się na błędach choć o tym głośno nie powie. W pierwszym momencie chciałem kupić taki sam wzmacniacz jak miałem , to znaczy o takim samym nr. kat. Poczytałem na zagranicznych forach i dowiedziałem się że zmiany nr. kat. związane były z ulepszeniami przedmiotowych wzmacniaczy i że obecnie wzmacniacz o nr. kat. jaki kupiłem jest najnowszą, i obecnie jedyną wersją dedykowaną do E-38 w ASO. (sprawdźcie w ETK). Nie powiem wam jakie są parametry poszczególnych wzmacniaczy bo tego nie sprawdziłem, nie szukałem (a BMW oficjalnie tego nie podaje) i nie kupiłem tego w pudełku w sklepie. Mówię wam o bezpośrednich moich wrażeniach i innych. To co było to Daewoo a to co jest teraz to wreszcie na klasę BMW. Warunek to sprawność instalacji i pozostałych komponentów. Nic nie trzeba przerabiać, z zewnątrz rozmiar i wygląd taki sam, wszystkie wtyki pasują, wewnątrz dla mnie zagadka bo nie zaglądałem i po co? (inna naklejka z nr. kat. itd. itp.)Nic nie musiałem kodować, podłączyłem i szooooook!!!!!! Czy potrzeba kodować? Nie wiem! Może egzemplarz który mam jest z X5 o takim samym wyposażeniu tego co pod ten wzmacniacz było podłączone czy z nim związane. Powiem tak. Odczułem to jak przesiadkę z czytnika MK III na MK IV.
    Subwoofer gra jakby w bagażniku była Tuuuuba!!! (a głośniki to naprawdę oryginalne PHILLIPS z 2001 roku), w TV audio śmiga, telefon super, a navi którą mam po polsku dzięki Gregowi38 jest seksowna jak w 007(BOND). DSP, Efekty, marzenie....

    P.S.
    W serwisie kosztuje ok. 4500,-
    ja kupiłem z rozbieranego E53 po lifcie z 2006 roku za 500,-
    SŁOWO!!!
    (choć miałem ofertę od handlarza i za 1000,-)

    Marek

  10. #90
    Vip Vip Awatar Johnny_Bravo
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    753
    BMW
    750i
    Skąd
    Poznań
    hmm kolego może coś w tym być.... gdyż jak wspomniałem podłączyłem głośnik do audio w domu i naprawdę potrafił zagrać ten oryginalny...


    ok a jesteś wstanie ustalić czy ten co miałeś wcześniej jest taki sam co z aut z przed lifta?


    postaram się jakoś wygrzebać nr mojego ale masakra jest schowany wiec będzie ciężko...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •