Jak dla mnie wkładanie silnik M52B28 zamiast np M30B35, skoro obydwa maja podobne potencjały a wsadzanie M52 sporo droższe jest bezsensu w cenie M52B28 kupisz M30 zrobisz remont głowicy i będziesz hulał :)
Jak dla mnie wkładanie silnik M52B28 zamiast np M30B35, skoro obydwa maja podobne potencjały a wsadzanie M52 sporo droższe jest bezsensu w cenie M52B28 kupisz M30 zrobisz remont głowicy i będziesz hulał :)
ja uważam że m52b28 ma sens zamiast m30 - znacząco większa ekonomika
np. zużycie paliwa na postoju 1,1 litra zamiast 1,5 - a większość m30 ma niestety powyżej 2 litrów na godzinę
Mi się wydaje że nie tylko na postoju :)
z sekwencją też nie będzie tylu problemów...
z częściami też mi się wydaje że będą bardziej dostępne
________________________________________
zgadza się , podczas jazdy też będą to odczuwalne różnice pod warunkiem że to manual