Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: [mechanika] zbyt wysoka temperatura silnika

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    267
    BMW
    E32 735iA 88'
    Skąd
    Warszawa
    co do wisko to wydaje mi się że przy otwartej masce ciężko jest żeby od razu załączyło się z wiadomych przyczyn ciepło silnika ucieka górą no chyba że na zewnątrz jest upał 30C

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    54
    BMW
    e32 750 88r,e38 4,4
    Skąd
    gizycko
    jak będziesz trzymał visko ręką i zapalisz auto i poczekasz aż się załączy to napewno ci nie urwie ręki tylko poczujesz duży opór ,ale przy zagrzanym i chodzącym silniku gdzie visko jest załączone na twojim miejscu nie próbował bym zatrzymać wiatraka.Co do twojich dolegliwości z temperaturą i wymienionych części nic nie napisałeś o chłodnicy .Może masz ją poprostu lekko przypchaną i dlatego ci lekko temperatura skacze.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    511
    BMW
    e38 735
    Skąd
    boleslawiec
    chlodnica byla czyszczona :) juz doszedlem do przyczyny, mialem padniety albo nie ten czujnik ale nie od temperatury (niebieski ) tylko ten obok CZARNY kupilem nowy i jest wszystko w normie ksiazkowo.koszt czujnika 40zl

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    38
    Witam
    Mam ten sam problem, ten czarny czujnik to który ? bo u mnie są trzy obok siebie w tym dwa czarne

    Pozdrawiam

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar G-R-Z-E-Ś
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    171
    BMW
    E38 740IA
    Skąd
    Kraków
    Czasem nie powinien załączyć się wiatrak od klimy jak jest wysoka temperatura silnika ??
    Bo u mnie tak jest jak tylko lekko wychyli się skazówka temperatury po za pion to się załancza wentylator elektryczny ( klima wyłączona ) a wisko działa idealnie !
    Było E30 325 , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540 :)

    Jest E38 740IA

  6. #26
    Z00FY
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez G-R-Z-E-Ś
    u mnie tak jest jak tylko lekko wychyli się skazówka temperatury po za pion
    Grześ sprawdź to , odbiega od normy by wskazówka wychylała się ponad pion, po co przegrzewać silnik ? Moze to jakaś pierdoła, której konsekwencje mogą być poważne.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez G-R-Z-E-Ś
    Czasem nie powinien załączyć się wiatrak od klimy jak jest wysoka temperatura silnika ??
    Bo u mnie tak jest jak tylko lekko wychyli się skazówka temperatury po za pion to się załancza wentylator elektryczny ( klima wyłączona ) a wisko działa idealnie !
    to visco nie działa Ci idealnie tylko kiepsko. U mnie też tak było przed regeneracja visca. Dolej mu tego oleju i będzie idealnie.

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar G-R-Z-E-Ś
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    171
    BMW
    E38 740IA
    Skąd
    Kraków
    Panowie ale to był w największy upał i stałem w zaje..... korku , a co do visca to nie mam żadnych zastrzeżeń bo spina idealnie
    Było E30 325 , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540 :)

    Jest E38 740IA

  9. #29
    Z00FY
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez G-R-Z-E-Ś
    Panowie ale to był w największy upał i stałem w zaje..... korku
    Przy upalaniu kręceniu bąków powinna trzymać pion (uchylona maska) a co dopiero podczas jazdy w korku :)

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez G-R-Z-E-Ś
    Panowie ale to był w największy upał i stałem w zaje..... korku , a co do visca to nie mam żadnych zastrzeżeń bo spina idealnie
    a jak odpalasz rano i zaraz przegazujesz to słyszysz dźwięk jak z autubusu lub ciężarówki? :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •