Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Nowe sprężyny z przodu - wysoko przód ;)

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Michael7
    Co ładniej?
    Żartujesz ? Wygląda tragicznie Jeszcze dodatkowo tył siedzi.


    Tak wyglądało moje e32 na seryjnym zawieszeniu - i opuściłem w dół, bo wydawało mi się, że niżej będzie ładniej - więc co powiedzieć o Twoim ...

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Siudmy Irl
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    630
    BMW
    E38 728i
    Skąd
    IRL
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Tak wyglądało moje e32
    Moim zdaniem duuzo lepiej to wyglada, jak piejacy przod,no ale auto ma sie podobac jego wlascicielowi

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Cytat Zamieszczone przez Michael7
    Co ładniej?
    Żartujesz ? Wygląda tragicznie Jeszcze dodatkowo tył siedzi.
    Tył siedzi? Czyli powinienem zająć się sprężynami z tyłu?

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Zamierzasz stworzyć E32 Country ? Coś w tym stylu :



    W e32 z wiekiem tył siada, a przód idzie w górę (podobnie zresztą miałem w e23)... Pisałem, żebyś sobie odkupił ode mnie ori sprężyny... Jeżeli tobie się tak podoba i dobrze się jeździ, to nie ma najmniejszego problemu - tylko po co ten temat ?

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Zamierzasz stworzyć E32 Country ?
    Nie :) Robię X7.

    Wyrównałem nasze fotki bo Twoja jest lekko z góry a moja pod górę - inna perspektywa:



    Uploaded with ImageShack.us

    Muszę skombinować jakiś centymetr bo tu niestety nie mam :( Kwestia czy rzeczywiście ten tył opada czy może nam się wydaje bo w innych autach - nowszych inne jest wykrojenie błotników.

    Temat po to bo zastanawiam się czy tył mam seryjnie czy powinienem się nim zająć? A może trochę dziadostwa z tyłu robią wyrąbane tuleje tylnego zawieszenia które nie były dawno wymieniane?

    Czy u Was też tak jest że jak podniesie się na full jedną stronę z tyłu tym fabrycznym podnośnikiem (prawa/lewa) a potem opuści to zawieszenie jest zdecydowanie wyżej?
    Bo u mnie tak właśnie niestety jest i wydaje mi się że nie powinno być w takim stopniu. Zużyte tuleje robią negatywa przez co auto wydaje się niższe z tyłu.


    Pozdrawiam

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Problemem jest przód - jest za wysoko.


    Popatrz na moje zdjęcie - próg jet równoległy do podłoża, a u Ciebie z przodu jest wyżej. A tył mamy na podobnej wysokości .

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Problemem jest przód - jest za wysoko.


    Popatrz na moje zdjęcie - próg jet równoległy do podłoża, a u Ciebie z przodu jest wyżej. A tył mamy na podobnej wysokości .
    U Ciebie próg nie jest równolegle tylko z przodu niżej z tyłu wyżej - auto stoi lekko z góry.

    Dowód:



    Uploaded with ImageShack.us

    Wydaje mi się że problemem jest tył - kąt nachylenia tylnego koła - za duży.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    223
    BMW
    E32 M30B30 '88, G12 750ix
    Skąd
    Wrocław
    Witam,
    Michael7 mieszkasz niedaleko, jak chcesz pomierzyć tyl to zapraszam. Pół roku temu założyłem nowe oryginalne sprężyny plus Bilstein b4 i wszystkie nowe odboje, gumy. Więc prawdopodobnie mój tył jest zbliżony do oryginału.
    Pozdrawiam
    <<STOS>>

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Jest równolegle - tylko zdjęcie jest minimalnie pod kątem ... Jak obrócisz zdjęcie i wtedy narysujesz kreski, to zobaczysz. Wiem jak było bo mierzyłem przed zmianą sprężyn wysokość od ziemi do progów (z około połową zbiornika, bo to zdjęcie było robione zaraz po tankowaniu - pełny zbiornik gazu ) ;) Zrób swojej takie zdjęcie i takie kreski - zobaczysz różnicę :)


    Tył też możesz zmierzyć moim sposobem - ja mam 55cm dla felgi 15'. Ale na zdjęciach sprzed 5 lat widać, że tył był trochę wyżej (ale mi taki stan odpowiada, bo po obniżeniu przodu tył nie "wyje").


    Zresztą nie ma za bardzo o czym dyskutować - przód poszedł "w kosmos" po zmianie sprężyn. Jak chcesz zobaczyć seryjną wysokość e32, to poprzeglądaj katalogi - zobaczysz jak wyglądały projekty z RFN ;)

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Jest równolegle - tylko zdjęcie jest minimalnie pod kątem ... Jak obrócisz zdjęcie i wtedy narysujesz kreski, to zobaczysz. Wiem jak było bo mierzyłem przed zmianą sprężyn wysokość od ziemi do progów (z około połową zbiornika, bo to zdjęcie było robione zaraz po tankowaniu - pełny zbiornik gazu ) ;) Zrób swojej takie zdjęcie i takie kreski - zobaczysz różnicę :)
    mierzyłem teraz i odległość na równym progów z przodu jest taka sama jak z tyłu. Też mam na fotkach nowego zawieszenia pełny zbiornik gazu + koło zapasowe + ok. 25 litrów benzyny.
    Tylko że gaz prawie nic nie waży: 56 litrów to 30 kg.
    Moja fotka nowego zawieszenia jest taka żeby spotęgować efekt :) Wybrałem ujęcie na którym najbardziej przód idzie w górę.

    Jakby nie patrzeć jazda zupełnie inna. Teraz pomału czuje że tył jest jakiś za twardy i gorzej pracuje... przedtem tył ideał - przód twardo.


    Pozdrawiam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •