Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Nie chodzi połowa silnika e38 4.0!!! ;/

  1. #11
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    To, że wypniesz wtryski gazowe nie eliminuje instalacji LPG
    A ja uważam ze eliminuje. Może nie instalację PB, ale na pewno nie będzie chodzić na dwóch paliwach :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #12
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    A ja uważam ze eliminuje. Może nie instalację PB, ale na pewno nie będzie chodzić na dwóch paliwach :)

    Ale nie eliminuje bledu w centralce LPG - bo sygnal do wtryskiwaczy benzyny przez nia przechodzi :D
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  3. #13
    hmmm... ja miałem podobny problem w v12 e32 ... okazało sie że jeden komputer jakby nie sterował swoją stroną silnika... po zmostkowaniu jest lepiej ale mimo wszystko auto chodzi moze na 8 cylindrach... gaz jak się poprzekłada sterowanie wtryskom to potrafi nawet tydzien chodzic oki... na benzynie masakra... ja bym zaczął od sprawdzenia czy wszystkie wtryski dostają sterowania należycie.... nie pamiętam jak w v8 ale v12 ma 4 czujniki na wale wiec moze i u Ciebie jakis problem z czujnikami...

  4. #14
    Cytat Zamieszczone przez Sebek
    Ale nie eliminuje bledu w centralce LPG
    i co z tego?

    Przeciez chodzi o wyeliminowanie "dwóch paliw". Sygnał PB przechodzi bez przeszkod a to nas interesuje
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  5. #15
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    To, że wypniesz wtryski gazowe nie eliminuje instalacji LPG
    A ja uważam ze eliminuje. Może nie instalację PB, ale na pewno nie będzie chodzić na dwóch paliwach :)
    Samo wypiecie nie wystarczy- jesli juz to wypiac i skutecznie zamknac doplyw gazu do wtryskow- czesto zawor gazowy nie do konca trzyma a niskobudzetowe wtryskiwacze tez nie grzesza 100%owa szczelnoscia ;)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  6. #16
    Vip Vip Awatar tiron
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    760
    BMW
    E38 750IA ACS INDIVIDUAL, E31 850CSI pakiet,manual :)
    Skąd
    Nowy Targ
    No i problem częściowo rozwiązany.Faktycznie chodził na dwóch paliwach.Po wyjęciu bezpieczników od sterownika LPG został "czysty" Pb....ale wciąż nie chodził na ...juz nie 4 ceweczki ale na 3 :) wiec nie buylo juz źle.No to co-zalane świece??Zabieram sie za wyciąganie a tu proszę-nagar na świecach taki jak cholera!Szybka konserwacja,mycie w benzynce,zakładam świece i eureka-chodzi czyściutko :D
    Teraz pozostaje podjechać do gazownika na ustawienie LPG bo jak wspomniałem kilka razy odpaliłem "awaryjnie" na LPG i poprzestawiał się ;/.

    A co do kompa i silnika-xsilver,wiem o co Ci chodzi,że mam 4.0 a kompa od 3.0....a chodzi na nim normalnie bo sprawdzone ;)

    Po regulacji przez gaziarza dam znać z jakim rezultatem...a póki co....znowu latam bokiem :D:D:D

    Dzięki za porady Sylwek-sposób z odpieciem sterownika LPG okazał się trafny ;)
    740 e38 NA CZĘŚCI...czas na zmiany :D

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez tiron
    A co do kompa i silnika-xsilver,wiem o co Ci chodzi,że mam 4.0 a kompa od 3.0....a chodzi na nim normalnie bo sprawdzone
    Też mi się wydawało, że tak powinno być, bo znajomy ma takie 540 i też działa prawidłowo.


    Co do świec - możliwe, że masz już fajki do wymiany - i dlatego przestało chodzić na wszystkie (a nagar był tego konsekwencją a nie przyczyną) - polecam smar do świec BERU - REWELACJA ! -> np. http://allegro.pl/item1150246188_ber..._wymianie.html

  8. #18
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    ...prawidlowo chodzi - dla mnie to za malo precyzyjne. Moim skromnym zdaniem mapy w sterownikach pomiedzy dwoma silnikami beda sie roznily...juz sam fakt, ze wsady do sterownikow sa rozne.
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  9. #19
    Vip Vip Awatar tiron
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    760
    BMW
    E38 750IA ACS INDIVIDUAL, E31 850CSI pakiet,manual :)
    Skąd
    Nowy Targ
    Cytat Zamieszczone przez Greg38
    ...prawidlowo chodzi - dla mnie to za malo precyzyjne. Moim skromnym zdaniem mapy w sterownikach pomiedzy dwoma silnikami beda sie roznily...juz sam fakt, ze wsady do sterownikow sa rozne.
    Rozumię,że jesteś w Nowym Sączu i chcesz podjąć się zadania "wgrania " prawidłowego programu do kompa :D
    740 e38 NA CZĘŚCI...czas na zmiany :D

  10. #20
    Ooo -czyzby trafne podejrzenie i udana diagnoza przyczyny (dwa paliwa)?

    Cieszy mnie to :)

    Powodzenia
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •