Pokaż wyniki od 1 do 10 z 83

Wątek: E65 760i - magia V12, ale dlaczego padają?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Replay to może napisz nam w przybliżeniu za jaka kwote jesteś w stanie takie pompy zrobić, zregenerować. Czy to z dużym czy małym zyskiem nie obchodzi mnie to -chodzi o konkrety -jaka cena???

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    Możliwych różnych awarii jest raczej wiele ,lecz ta z pewnością najczęściej spotykana a zwyczajowo kwalifikująca pompę do wymiany jest ta z którą miałem do czynienia. Charakterystyczny objaw występujący w tym rodzaju uszkodzenia to spadek ciśnienia za filtrem paliwa (strona niskiego ciśnienia) nawet o około 40% przy uruchomionym silniku. Cały koszt naprawy to kwota 600 zeta.Może to nie mało ,ale gdy porównamy to z ceną nawet pompy używanej,która może być gorsza od tego co mamy aż tak źle nie jest.

    Gdyby dzisiaj ktoś się zgłosił do mnie z tym problemem to chwilowo nie pomogę,bo mam kłopot z załatwieniem identycznego z oryginałem materiału niezbędnego do wykonania naprawy. Bosch nie produkuje żadnych zestawów naprawczych do tych pomp...
    Ostatnio edytowane przez Replay 1999 ; 10-11-2013 o 14:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •