Jeźlidzłem 750Li i 730Ld gdy miałem swoje auto jeszcze i musze przyznać ze oba auta prezentują się dość ciekawe.Zamieszczone przez Sebek
Przede wszystkim komfort jazdy - nie wiem czy to za sprawą NIVO w longach (oba miały EDC, ja w swojej 745i też), ale komfort jazdy na 20" runflatach był subiektywnie lepszy od mojego 19" na zwykłych oponach.
Druga sprawa - skrzynia w modelach poliftowych mam wrazenie że pracuje dużo spokojniej i delikatniej niż w przedliftach (miałem 2 sztuki i oba tak samo sie zachowywały). Nie czuć zmian biegów, brak tego efektu nieładnego zrzucania w dół przy dojeżdzaniu do stopu z niedużą prędkością, etc. Bylem zadowolony.
Poza tym nie odczyłem wzrostu mocy w tym 750i. Zbieral się ładnie i chodził podobnie jak 745i. Z tym że ja osobiście auta aż za nadto szanuje i nie cisnąłem 750tki za bardzo, po prosti spokojna jazda w warunkach gdzie nie da się rozpędzić do 200km/h.
Tutaj zaskoczyla mnie 730d, bo w warunkacj miejskich (korki, jazda do 70-80km/h) całkiem fajnie sie zbierała i dzięki dobrej pracy skrzyni nie mialem ciągłego wrażenia, że nie ma czym jechać - a spodziewałem się, że ten model będzie jeździł jak taczki. Niemniej po zasmakowaniu benzyny diesla nie biorę na tą chwilę pod uwage. Chyba że 745d, ale tutaj sytuacja z eksploatacją wygląda jeszcze gorzej niż w przypadku 760i.