Pokaż wyniki od 1 do 10 z 83

Wątek: E65 760i - magia V12, ale dlaczego padają?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    140
    BMW
    320dT E91, było 745i E65 x2
    Skąd
    Oświęcim
    Sprawdzilem w ETK, fakt te pompy cisnieniowe kosztuja prawie 3000 eur sztuka, nie do uwierzenia - sądziłem że max 1500 PLN takie coś może kosztować i wymienie zaraz po zakupie. Jak to padnie w trasie 2000km od domu, to zaplacimy za naprawe równowartość E46 w niezłym stanie. Masakra.

    Nie brzmi to optymistycznie. A taki fajny silnik.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BenyMnemonik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    290
    BMW
    E38 750il + 728i/lpg
    Skąd
    Świdwin
    Blog
    5
    W pytkę Zbysia, to trzeba zrobić i sprzedawać za połowę ceny ASO. Ciekawe czy jest możliwość zaadoptowania innej pompy... Ubolewam nad tym problemem.

    Cytat Zamieszczone przez Zodiac Zobacz posta
    Sprawdzilem w ETK, fakt te pompy cisnieniowe kosztuja prawie 3000 eur sztuka, nie do uwierzenia - sądziłem że max 1500 PLN takie coś może kosztować i wymienie zaraz po zakupie. .
    Czy to chodzi o tą pompę ?
    Może ktoś bardziej ogarniający to sprawdzić ?

    Producent: BOSCH
    Kod produktu: 0261520021
    np.
    http://www.iparts.pl/czesc/pompa-wtr...261520021.html
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 16-10-2013 o 20:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •