Zamieszczone przez Supermen
To sie zgadza, a dokladniej sterowanie tym wtryskiem.
Tutaj wiecej na ten temat: http://www.freepatentsonline.com/EP1055061.html
Pierwsze symptomy to nierowna praca i bledy silnika i skrzyni na zimnym silniku.
ASO w DE nie daja sobie z tym rady.
Wlasciciel ma szczescie jezeli auto jest na gwarancji po zakupie nowego samochodu lub gwarancji EuroPlus po zakupie uzywanego auta, tylko co dalej ?
Na 7er.com sa wypowiedzi wlascicieli 760tek gdzie silnik poszedl do wymiany po 20000 km i za nastepne 20000 znow to samo.
W poliftowych modelach jest to samo.
Do tej pory nie znaleziono (BMW moze nie chce sie przyznac do bledu) jednoznaczej przyczyny tych problemow.
Tutaj ogloszenie jednego z ludzi ktorzy maja dosc 760 po tym co przeszli:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=133137006
Osobiscie odradzal bym kupna tego modelu.
Jezeli jestes biegly w niemieckim to poczytaj tematy na 7er.com ......
Pozdrawiam
Sebek
p.s. dodam ze w wielu przypadkach wymieniane byly pompy wysokocisnieniowe (dwie sztuki) 3000 Euro kazda.




Odpowiedz z cytatem