Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Drogomierz nie liczy kilometrów

  1. #11
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez DoDominik
    a czy cofnięcie licznika coś by pomogło ??
    Tak ,będziesz lżejszy o dwie stówki ,i po jakimś czasie będziesz kombinował jeszcze raz z licznikiem :)
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar DoDominik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    503
    BMW
    e32 m30b30 88'
    Skąd
    Kluczbork
    Blog
    9
    Aha :D
    To ja bym sobie tak do 100tyś cofną :P
    Tylko jeszcze pyt czy to w każdym liczniku się dzieje ? bo jak nie to bym musiał kupić jakiś co ma troszkę ponad 300tyś.
    Dzięki wielkie za wszelkie info ;) ;) ;)

    ________________________________________

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Najlepiej zostaw tak jak jest,możesz jeździć i jeździć a zegar nigdy nie pokaże 300 tyś km :P
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar DoDominik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    503
    BMW
    e32 m30b30 88'
    Skąd
    Kluczbork
    Blog
    9
    Odkopałem stary temat żeby nie robić śmietnika ;)

    A więc czy ma ktoś instrukcje albo by mógłby mnie dokładnie poinformować gdzie dokładnie są te bateryjki w liczniku i jak je wyciągnąć żeby całkowicie zresetować licznik ?

    I czy nie będzie jakiś skutków ubocznych takiego resetu?

    ________________________________________

  5. #15
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez DoDominik
    Odkopałem stary temat żeby nie robić śmietnika ;)

    A więc czy ma ktoś instrukcje albo by mógłby mnie dokładnie poinformować gdzie dokładnie są te bateryjki w liczniku i jak je wyciągnąć żeby całkowicie zresetować licznik ?

    I czy nie będzie jakiś skutków ubocznych takiego resetu?
    to zależy który licznik masz ,ale pewnikiem z kością pamięci,kondensatorki odpowiadają za prawidłową pracę zegarów a nie licznika ,kość pamięci jest we wtyczce
    http://bmwe32.masscom.net/johan/dash...dash_caps.html
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez DoDominik
    Odkopałem stary temat żeby nie robić śmietnika ;)

    A więc czy ma ktoś instrukcje albo by mógłby mnie dokładnie poinformować gdzie dokładnie są te bateryjki w liczniku i jak je wyciągnąć żeby całkowicie zresetować licznik ?

    I czy nie będzie jakiś skutków ubocznych takiego resetu?
    Nie ma bateryjek i nie ma takiej możliwości.

    Zmiana kondensatorów nie ma nic do tego. Potrzba ci zmiany kości pamięci, co oznacza że musiałbyś znaleźć auto z zegarami tego samego typu co twoje i licznikiem który jeszcze się nie zatrzymał i założyć to do swojego auta.

    Wszystko w tym temacie zostało już powiedziane.

    Rodzaje zegarów w e32 masz opisane w moim temacie poniżej:

    http://forum.7er.pl/-elektronika-sta...lem-vt8535.htm
    Czarne e32 w benzynie!


  7. #17
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Moje byle M5 z 88r mialo niestety podobny problem... Jak dobrze poszukam to moze jeszcze znajde takie kostki :) Z przebiegiem mniejszym jak 299960 mialem chyba ze 3 sztuki ;)


    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    227
    BMW
    l 750 highline e46 320d
    Skąd
    Zaryń
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny
    Cytat Zamieszczone przez DoDominik
    Odkopałem stary temat żeby nie robić śmietnika ;)

    A więc czy ma ktoś instrukcje albo by mógłby mnie dokładnie poinformować gdzie dokładnie są te bateryjki w liczniku i jak je wyciągnąć żeby całkowicie zresetować licznik ?

    I czy nie będzie jakiś skutków ubocznych takiego resetu?
    Nie ma bateryjek i nie ma takiej możliwości.

    Zmiana kondensatorów nie ma nic do tego. Potrzba ci zmiany kości pamięci, co oznacza że musiałbyś znaleźć auto z zegarami tego samego typu co twoje i licznikiem który jeszcze się nie zatrzymał i założyć to do swojego auta.

    Wszystko w tym temacie zostało już powiedziane.

    Rodzaje zegarów w e32 masz opisane w moim temacie poniżej:

    http://forum.7er.pl/-elektronika-sta...lem-vt8535.htm
    I tu sie nie zgodze, wystarczy wsadzić nowszy licznik z kością pamięci w liczniku i wszystko będzie okey, wsadzenie starszego licznika bez wymiany kości spowoduje że przebieg wyskoczy i tak 299960
    Bartekzrn

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez pocisk7
    http://forum.7er.pl/-elektronika-sta...lem-vt8535.htm
    I tu sie nie zgodze, wystarczy wsadzić nowszy licznik z kością pamięci w liczniku i wszystko będzie okey, wsadzenie starszego licznika bez wymiany kości spowoduje że przebieg wyskoczy i tak 299960
    Możesz sie zgadzać lub nie, ale pisz KONKRETNIE i tylko po DOKŁADNYM PRZECZYTANIU powyższego tematu z linka powyżej.

    Doradzasz podmiane zegarów na nowsze z wymienialną kością pamieci w obudowie w miejsce tych z kością pamięci w kostce - bez jej wymiany?
    Bzdura.

    W temacie powyżej jest opisane co do czego pasuje i co można podmieniać, a co nie jest kompatybilne.

    Puki co uwaga której się dopuściłeś nie wnosi do tematu zupełnie nic. Nikomu też się nie bedzie chciało domyślać co rozumiesz pod pojeciem "stare" czy "nowe".

    W wątku do którego jest link jest podane wszystko, łącznie z przypisaniem typów zegarów do dat produkcji i kości pamięci które w nich występują. Większość rozwiazań była sprawdzana w praktyce, także odrób zadanie domowe przed następną wypowiedzią tego rodzaju.
    Czarne e32 w benzynie!


  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    227
    BMW
    l 750 highline e46 320d
    Skąd
    Zaryń
    Doradzasz podmiane zegarów na nowsze z wymienialną kością pamieci w obudowie w miejsce tych z kością pamięci w kostce - bez jej wymiany?
    Bzdura.

    To nie jest bzdura posiadam e32 1989 z kością pamięci w kostce, licznik doliczył do 299960
    wymieniłem na licznik z 1991r czyli z kością pamieci w liczniku,i wszystko jest okey, kilometry oczywiście pozostały z nowego licznika, wczoraj podmieniałem 5 licznkiów, 4 z kością pamieci w liczniku i wszystkie działały tak jak powinno być, podłaczyłem jeden starszy czyli w kośc pamieci w kostce no i oczywiste jest przebieg wyskoczył taki jaki miałem wczesniej czyli 299960, bo odczytał przebieg z mojej kości w kostce. Więc dlaczego uważasz że to co napisałem jest bzdurą, nie wątpie że we wszystkich przypadkach tam może być, ale podłaczenie pięciu liczników daje mi stwierdzenie że to nie jest bzdura!!!



    W wątku do którego jest link jest podane wszystko, łącznie z przypisaniem typów zegarów do dat produkcji i kości pamięci które w nich występują. Większość rozwiazań była sprawdzana w praktyce, także odrób zadanie domowe przed następną wypowiedzią tego rodzaju.[/quote]
    Gratulacje podmieniając zegary do 730 z 750 nie dziwie się że miałeś problemy z prawidłowym ich działaniem.
    Bartekzrn

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •