Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: [mechanika] Wymiana pasków

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań

    [mechanika] Wymiana pasków

    Cześć,

    Mój mechanik jest obłożony do końca tygodnia, natomiast ja muszę mieć auto gotowe do piątku i pojawiło się widmo wymiany pasków samodzielnie. Zdecydowałem się na wymianę bo nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane, nie wyglądają już najlepiej i chciałbym uniknąć przykrych niespodzianek w trasie.

    Teraz pytanko, jak się do tego zabrać, na co zwrócić uwagę i na jakie problemy mogę natrafić po drodze? :) Niby temat banalny, ale wolę popytać i zrobić dobrze, niż później pluć w brodę, że nie zapytałem :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław

    Re: Wymiana pasków

    Cytat Zamieszczone przez Marcin-e32
    Cześć,

    Mój mechanik jest obłożony do końca tygodnia, natomiast ja muszę mieć auto gotowe do piątku i pojawiło się widmo wymiany pasków samodzielnie. Zdecydowałem się na wymianę bo nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane, nie wyglądają już najlepiej i chciałbym uniknąć przykrych niespodzianek w trasie.

    Teraz pytanko, jak się do tego zabrać, na co zwrócić uwagę i na jakie problemy mogę natrafić po drodze? :) Niby temat banalny, ale wolę popytać i zrobić dobrze, niż później pluć w brodę, że nie zapytałem :)

    Pozdrawiam,
    Marcin
    1. najpierw zdjąć wisco potem pasek od niego
    2. koło pasowe na którym jest visco lepiej odkręcić gdyż inaczej ciężko będzie założyć nowy pasek
    3. paski od klimatyzacji i wspomagania najlepiej przeciąć do ściągania
    4. pasek od wspomagania ma zapewne zerwaną regulację i żeby go naprężyć trzeba czymś zaprzeć się o alternator
    5. pasek od klimatyzacji jest za krotki żeby go normalnie nałożyć, trzeba nałożyć go lekko na koła a następnie poruszać silnikiem za pomocą wału kluczem chyba 32 nasadkowym.

  3. #3
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Michael7,
    a nie lepiej zrobić tak jak powinno być?
    na sprężarce klimy jest regulacja naciągu to samo na alterantorze ,nie kojaże teraz jak jest z paskiem od pompy wody, ale chyba tez powinna byc regulacja. chyba jest tam tak jak w byczku naciąg paska odbywa się za pomocą skręcenia talerzyka koła pasowego na pompie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •