Właśnie jestem po zabawach z wentylatorem więc.
1. Nie rozumiem dla czego nie można sprawdzić poliftowego? W sumie jest też banalny!
Przewód brązowy gruby- masa
Przewód czarny gruby- stały prąd o stałym maksymalnym napięciu
Przewód żółty z czerwonym paskiem, cienki- prąd o napięciu zmiennym podawanym w zależności z jaką prędkością ma się kręcić wentylator, nie sprawdzałem jakie napięcie idzie gdy zasuwa pełną mocą podejrzewam, że minimum 12V, gdy chodzi najwolniej to napięcie jakie jest na tym przewodzie jest coś ok 3,5-4V

Zanim zabierze się ktoś za wymianę tego wentylatora należy sprawdzić czy po włączeniu klimatyzacji idzie jakieś napięcie na tym cienkim kablu bo często to on gdzieś zawodzi.
Po włączeniu klimatyzacji na 16*C wentylator powinien załączyć się po chwili z reguły nie trwa to dłużej jak 2 minuty.

Różnice na oko pomiędzy elektronicznym a elektrycznym wentylatorem są takie, że ten pierwszy ma wyraźnie 2 grube przewody i jeden sporo cieńszy kolory jak wyżej a wentylator elektryczny ma 3 przewody tej samej grubości lub względnie jeden z nich może być minimalnie cieńszy w zależności od modelu auta z jakiego pochodzi.