Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: [mechanika] e32 sondy lambda

  1. #11
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Cytat Zamieszczone przez max mt
    Dlaczego lutowanie sondy to nie najlepszy pomysł? Mam tak zrobione sondy i śmigają jak trzeba. Dlaczego przepłacać za wtyczkę? ;)
    Sondy pracują w miejscu, gdzie panują wysokie temperatury. A połączenia lutowane tego nie lubią. Dlatego jak najbardziej można użyć sondy bez wtyczki, ale samą wtyczkę podłącza się stosując połączenia mechaniczne.
    Ja zastosowałem stop cyny, który jest używany do lutowania blachy do rynien, bądź wykończeń dachu. Musi być dobra lutownica aby to wszystko roztopić, dodatkowo dodam, że do lutowania zastosowałem trochę kwasu solnego do zabielenia przewodów.
    ~~ черный бумер ~~
    Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
    EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    301
    BMW
    e32, 730, m30b30
    Skąd
    Siemianowice Śląskie
    Dodatkowo dodam ze przewod ma odpowiednie opory, ktore wymmuszaja odpowiednie napiecie i natezenie pradu - ja mialem takie lutowane i silnik dziczal - wymienilem na oryginal boscha o odpowiedniej dlugosci kabla z wtyczka w komplecie i wszystko przeszlo. Takze ja bym poszedl w cos oryginalnego.
    Gilu_e32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •