Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: [mechanika] Skacze temperatura silnika

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    750 iA
    Skąd
    Kalisz
    zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Kiedy wskazówka od temperatury jest w pionie i odkręcę odpowietrznik przy zbiorniczku to nie leci z niego powietrze, a jak tylko temperatura podskoczy i odkręcę odpowietrznik to leci z niego powietrze...
    Dla Was to tylko samochody, a dla mnie to sens życia...

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    159
    BMW
    bylo e38 4.4
    Skąd
    Kołobrzeg
    Z tego co mi mówił sylwek to poprostu plyn paruje wiec tym sie nie przejmuj .Sprawdz czy wisko przy gazowaniu na goracym silniku chodzi musi dawac ostro

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    750 iA
    Skąd
    Kalisz
    sprawdzę to , ale np jak chodzi to mogę je zatrzymać palcem czyli pewnie jest do wymiany...
    kiedyś nawet aż z pod maski szumiało jak dodałem gazu, a teraz tego nie ma...


    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    więc tak po dodaniu gazu kręci się tak samo jak na wolnych obrotach



    MOD:Edytuj posty
    Dla Was to tylko samochody, a dla mnie to sens życia...

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    159
    BMW
    bylo e38 4.4
    Skąd
    Kołobrzeg
    czyli mowilem wisko padlo na amen kreci sie bo kreci , jedz jutro kup berha albo jakies inne zalezy ile chcesz wydac mysle ze 250zl za porzadne wisko dasz jak chcesz taniej mozna i pewnie tez bedzie chodzic jak glupie .Ja bylem glupi i kupilem uzywke ktora musialem oddac no i auto stoi , ale juz jutro posmigam

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    750 iA
    Skąd
    Kalisz
    Cytat Zamieszczone przez Pietrek
    czyli mowilem wisko padlo na amen kreci sie bo kreci , jedz jutro kup berha albo jakies inne zalezy ile chcesz wydac mysle ze 250zl za porzadne wisko dasz jak chcesz taniej mozna i pewnie tez bedzie chodzic jak glupie .Ja bylem glupi i kupilem uzywke ktora musialem oddac no i auto stoi , ale juz jutro posmigam
    mam sklep z częściami i wyrwałem MYLE za 175 zł więc cena chyba dobra. Dzięki za pomoc pozdrawiam !
    Dla Was to tylko samochody, a dla mnie to sens życia...

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    ja sobie wisko zregenerowałem :).na ciepłym silniku go zatrzymałem ręką.Po zabiegu chodzi jak odkurzacz, kosztowało mnie to jakieś 8 zł.
    ...ther's no better way to flyy...

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    750 iA
    Skąd
    Kalisz
    już wisko kupione czeka na wymianę :) pozdro
    Dla Was to tylko samochody, a dla mnie to sens życia...

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    159
    BMW
    bylo e38 4.4
    Skąd
    Kołobrzeg
    jak to czeka na wymiane ? przeciez to 5 min z zalozeniem i przyniesieniem narzedzi

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    750 iA
    Skąd
    Kalisz
    Cytat Zamieszczone przez Pietrek
    jak to czeka na wymiane ? przeciez to 5 min z zalozeniem i przyniesieniem narzedzi
    mam jeszcze klika rzeczy do zrobienia więc zaprowadziłem ją do warsztatu, a tak na marginesie mechanikiem nie jestem, może i łatwo to wymienić ale jak na czymś się nie znam to się nie zabieram...Pozdrawiam


    -------------------------------------------------------------------------------------------


    Witam Panowie. Wisco wymienione ! Nie było tak łatwo jak pisał kolega...
    Co się okazało, miałem malutką dziurkę w chłodnicy, ale potraktowałem ją środkiem LIQUI MOLY i jest wszystko w porządku. Mam pytanko...jak odpalę auto to obroty trzymają się przy granicy 1000. Po wrzuceniu na D obroty spadają na ok 550 i znów po przerzuceniu na P mają taką samą wartość czyli 550. Po wyłączeniu i włączeniu silnika obroty znowu są przy granicy 1000. Czy są to normalne objawy ???


    MOD:Edytuj posty!
    Dla Was to tylko samochody, a dla mnie to sens życia...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •